Julhälsningstråden 2010

Klart du är inbjuden om du tar med dig Rom! Du får heta Bosse eller nåt... :krama
Detta handlade inte om nån killkväll utan ett eller något tillfälle att planera 2011 års bankörningar, det är ju roligare om man är fler som åker på samma körning. För övrigt kör du hoj som en hel karl, även om du skaffat (?) en tysenplus Hyper Mutta....

Att smyga in nån köksvägen genom att döpa dom till Bosse är inte ok:huvet
Antingen tar man bort "Herr" i sammanhanget eller så får hon heta Kenneth:fakta

Nu har ni gått vilse i litteraturen. FRÖKEN Bosse é dé- (Vill Ni ha barn me´d mig Fröken Bosse).
Annars é dé: Whats the frequency Kenneth:arsele

Last edited:

Nu har ni gått vilse i litteraturen. FRÖKEN Bosse é dé- (Vill Ni ha barn me´d mig Fröken Bosse).
Annars é dé: Whats the frequency Kenneth:arsele

Jag vill hellre heta Victor. :va

:tummenupp
Bosse, Kenneth, Victor, same shit, different name.
Det vi alla väntar på nu är en officiell inbjudan från - Sebbe - gällande planering av bansäsongen 2011 (den kanske också skall synkas med evt. tankar på SVT och NDR). Samtidigt som vi planerar står TV:n på med en massa Isle of Man TT och på bordet står det Rom i suspekta flaskor.

Det vi alla väntar på nu är en officiell inbjudan från - Sebbe - gällande planering av bansäsongen 2011 (den kanske också skall synkas med evt. tankar på SVT och NDR). Samtidigt som vi planerar står TV:n på med en massa Isle of Man TT och på bordet står det Rom i suspekta flaskor.

:hoppa:hoppa:hoppa

Nu är ju inte -Sebbe- känd för att vara snabb precis. Läs bara vad det står i hans avatar :gnissla Så vi får troligen vänta ett tag på denna inbjudan :tungan

Bosse, Kenneth, Victor, same shit, different name.

Snackistråden angående SVT kommer jag att lägga upp på nyårsnatten:) förra året kom den upp den 20/1.

Vilse och jag pratade senast i går om att SVT måste synkas med både SSMS och SMC så det inte blir någon krock av evenemang i år igen.

NDR Flyttas inte utan ett Riksdagsbeslut.

Last edited:
Snackistråden angående SVT kommer jag att lägga upp på nyårsnatten:) förra året kom den upp den 20/1.

Vilse och jag pratade senast i går om att SVT måste synkas med både SSMS och SMC så det inte blir någon krock av evenemang i år igen.

NDR Flyttas inte utan ett Riksdagsbeslut.
Tråden kom väl upp 20/1 i år... :tungan:7peta:fakta
6/6 har i alla fall SSEmse ingen körning så NDR är klar.
Påsken ligger sent 2011, 22:e - 25:e april och vi har körning på SRW den 24:e. Å andra sidan skall kanske inte SVT ligga så sent.

Fast varför blandar jag mig i det? Jag kommer ändå inte att köra nån gata under 2011. :brinnerup

Tråden kom väl upp 20/1 i år... :tungan:7peta:fakta
6/6 har i alla fall SSEmse ingen körning så NDR är klar.
Påsken ligger sent 2011, 22:e - 25:e april och vi har körning på SRW den 24:e. Å andra sidan skall kanske inte SVT ligga så sent.

Fast varför blandar jag mig i det? Jag kommer ändå inte att köra nån gata under 2011. :brinnerup

Det lutar åt 30 April.

Sen skall jag äta upp mina kallingar om du lyckas hålla dig helt från gatan:yoparty

Då tänker jag vara först ut och önska alla i RoH ett riktigt gott slut på 2010 och ett Gott Nytt År 2011!

Ikväll blir det lugnt med en god middag i familjen Poggibonsis hem.

Casper skiter i att det är nyårsafton och vaknar runt fem i morgon bitti oavsett. :rullandeu

Casper skiter i att det är nyårsafton och vaknar runt fem i morgon bitti oavsett. :rullandeu

Micke, problemen du skriver om kommer att kvarstå, men ändtra karraktär, klockan fem har mina töser inte kommit hem, och då kan du inte sova för det.

Gott Slut alla! Och Gott Nytt 2011. Smokingen packad för Nyårsfirandet, nu bär det av norrut:fyllisar:rock:öl:hoppa:cpparty:dricka

Micke, problemen du skriver om kommer att kvarstå, men ändtra karraktär, klockan fem har mina töser inte kommit hem, och då kan du inte sova för det.

Gott Slut alla! Och Gott Nytt 2011. Smokingen packad för Nyårsfirandet, nu bär det av norrut:fyllisar:rock:öl:hoppa:cpparty:dricka
Jag befinner mig i två världar, dottern är på samma typ av fest som du beskriver så inatt står bilen körklar om ifall att...

Ha en underbar nyårsfest!

Gott Nytt alla :cpparty

Fast så mycket festande blir det inte här iheller. Det blir även här en lugn hemmakväll.

Fast jag avundas ändå dig Micke. Vaknar kl fem det betyder ju att Casper i alla fall sover... Agnes somnar knappt alls nu längre. Hon vaknar ca 7-8ggr per natt för tillfället. Är det inte tänderna som gör ont så är det separationångest, magnkip eller nått annat.... :näsblod

Vi är så GLADA att våra barn är så stora att dom klara sig själva........ dom vill bara ha pengar inget annat.

Så vi är INTE avundsjuka :D på Micke eller Peder snarare SKADEGLADA att ni får upptäcka hur fint det är att ha småbarn.

Så vi önskar ni får lite vila under 2011 så att vi får träffa er på många bandagar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT