Julhälsningstråden 2010

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tänkte vi på detta sätt kunde uppmärksamma och tacka folk som gjort något speciellt eller betytt extra mycket för oss under 2010 med en liten julhälsning.

Jag börjar med att tacka Damma för allt han gjort för oss under hösten, du är en riktig ängel och jag hoppas jag kan bjuda igen på ett eller annat sätt. :angel :krama

Sen vill jag skicka en julhälsning till Pellehbg, du har ställt upp och fixat o donat. Det är guld värt. :tummenupp

Nästa julhälsning går till Riddick, - Sebbe - och blacktriple med familjer (vi klämmer in Damma här också).
Tack för de trevliga MotoGP träffarna, bankörningsdagarna och fikastunderna (det blev visst lite dryckjom på vissa också :fyllisar). Ser fram emot en ny säsong 2011!

Sist men inte minst, ett stor tack till Tingeling, den mest fantastiska sambo och mamma till vår Casper jag kan tänka mig. Tack för att du står ut med alla mina egenheter och mitt knäppa jobb. Puss älskling. :kiss

Last edited:
Bra initiativ.

Har inte fått nått tokbilligt av nån så hälsningen går till RoH som gett mig mest:tummenupp

Edit: Skickar däremot en stooooooor kram till BT däröver som verkligen behöver en:krama

Last edited:
Jag vill oxå tacka mina vänner på RoH för ett fantastiskt trevligt år.

Jag ser fram emot fler grabbträffar och massa banåkning under 2011. :squid

Tack för dom fina orden Micke dom värmde, som person är jag sådan som hjälper mina vänner och nära och kära.

Stämmer in i kören och säger tack till alla i ROH för en trevlig säsong. SVT & NDR tillsammans med några TT. D e grejer det :yoparty

Det här var första säsongen då jag blev riktigt banbiten. Nästa år lär det troligen bli ännu mer banåka för min del. Då är det tur att vi har eldsjälar som Maverick_ou812 m.fl som håller igång Sydskånes. Vill även tacka Paula & Damma m.fl som gör SMC kurserna möjliga.

Sist men inte minst en liten julhälsning till MotoGP & herrmiddags gänget. MotoGP säsongen drar igång redan i Mars och innan dess hinner vi säkert med en herrmiddag eller två... :yoparty

God Jul & ett stort tack till ROH.
Plus i kanten till VBK & Henke för hjälpen med körkortet, samt alla som låtit mig åka bakpå innan jag fick det :D

Allra störst tack till min älskade soulmate & partner in crimes, mr. Orange Haze, som alltid finns där för mig i vått och torr. I (`v´) U!

Shulululu! Bon soir Madame - Monsieur! Ôla Senior - Seniorita! Eller bara Haj haj!

Ja go jul o gott nytt på er allihopa! :tomten

2010 blev en ganska mager mcsäsong för mig. Kanske inte så få mil i sig, men sällsynt få TT och inte nån långkörare upp i Svedala heller. Mycket tack vare man precis börjat nytt jobb, men sånt får man ta.

Våren var riktigt trevlig o kul att så många av er kom på kurs m kurt, fast vi fick ett jäkla skitväder. Någon ERF kunde jag inte hoppa på heller även om suget är enormt. Jag önskar gänget lycka till, och kan jag bidraga med något (reserv? :rolleyes:) så är ni välkomna att höra av er.

Jag har en :födelseda:cpparty:öl:fyllisar -fest att fixa i efterhand. Jag har inte hunnit o orkat med i höst när det begav sig, men vi tar den efter helgerna. Det är ändå så jäkla länge sedan vi (jag var med o) festade. :huvet

2011? Tja, jag är sugen på en ny (annan) hoj. Någon som har nått exotiskt som jag kan få provköra? :) Lovar o köra fint... :D

Tack för trevliga samkvämar. Hembjudningar o partyn. Utgång o spontana körningar! Hoppas vi ses snart igen, det har varit en allt för mc-fattig höst.

:tummenupp

Shulululu! Bon soir Madame - Monsieur! Ôla Senior - Seniorita! Eller bara Haj haj!

Ja go jul o gott nytt på er allihopa! :tomten

2010 blev en ganska mager mcsäsong för mig. Kanske inte så få mil i sig, men sällsynt få TT och inte nån långkörare upp i Svedala heller. Mycket tack vare man precis börjat nytt jobb, men sånt får man ta.

Våren var riktigt trevlig o kul att så många av er kom på kurs m kurt, fast vi fick ett jäkla skitväder. Någon ERF kunde jag inte hoppa på heller även om suget är enormt. Jag önskar gänget lycka till, och kan jag bidraga med något (reserv? :rolleyes:) så är ni välkomna att höra av er.

Jag har en :födelseda:cpparty:öl:fyllisar -fest att fixa i efterhand. Jag har inte hunnit o orkat med i höst när det begav sig, men vi tar den efter helgerna. Det är ändå så jäkla länge sedan vi (jag var med o) festade. :huvet

2011? Tja, jag är sugen på en ny (annan) hoj. Någon som har nått exotiskt som jag kan få provköra? :) Lovar o köra fint... :D

Tack för trevliga samkvämar. Hembjudningar o partyn. Utgång o spontana körningar! Hoppas vi ses snart igen, det har varit en allt för mc-fattig höst.

:tummenupp

Snål och ogin som du är av naturen så lär vi nog aldrig se röken av nån fest:glömdet

:D

Last edited:
Ja, är det en julhälsningstråd får den väl användas till det också. Såå, julhälsningar;

Vill börja med att hälsa min familj hemma. En fantastisk sambo och en fantastisk son. Som jag saknar er!
Maverick_ou812 med familj. Alltid.
Vidare får så klart Damma en julhälsning. Du är kanon!
Personalen på helsingborgs lasarett, både barnavdelningen och kirurgen.
996D, glenning, Riddick, VBK, ww.
Det finns många fler som jag tänker på, önskar god jul men inte nämner här.

Bifogat

• IMG_7591.jpg
    IMG_7591.jpg
    136.4 KB · Visningar: 53
Vill också skicka en julhälsning till alla i ROH och särskilt till de som anordnade NDR, en väldigt trevlig runda!

Och så självklart en till riddick, Maverick_ou812 och Damma för alla trevliga bankörningar, MotoGP träffar och herrmiddag.

Så God Jul på er allihopa :tomten

Vill också skicka en julhälsning till alla i ROH och särskilt till de som anordnade NDR, en väldigt trevlig runda!

Och så självklart en till riddick, Maverick_ou812 och Damma för alla trevliga bankörningar, MotoGP träffar och herrmiddag.

Så God Jul på er allihopa :tomten
Vi kanske skall sätta oss ner med kalendern tillsammans allihop? Nu är datumen för SSEmses körningar 2011 klara:

http://www.sydskanesemse.nu/

Önskar alla i RoH en riktigt härlig och god jul!!

Vad vore julen utan all snö och kyla. Det hör ju liksom till, MEN ser fram emot SVT och hoppas att våren kommer snart! :tummenupp

Ha det toppen och se upp i trafiken!! Folk kör som tokar nu när de jagar sista julklappar som de har glömt o köpa.

Last edited:
Tack till alla som man kört med för trevligt sällskap!
Haft kanon kul :D

Nästa år hade jag tänkt köra en hel del bana minst 4 bandagar MINST.
Blir väl BKK , Actionpics och Sydskanes man ska köra med förhoppningsvis :)
Sparar redan de mesta av slantarna så man kan spendera massa pengar under våren/sommaren !

Längtar som FAN till vårturen , var riktigt trevligt sist!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT