Julfest på lördag! - 13:e december

Och nu far jag och Anna. :krama

Ducky får stanna hemma trots att han blir sur.... :(

Eftersom jag bangade på Endurokörningen igår vart jag ju tvungen att fara ut imorse då alla ni andra som :fyllisar igår låg och mådde dåligt! Var helt perfekt blankis på sjön innan det började snöa allt för mycket på dan... Vart ett par timmars sladdande och försök till bakhjuls åka innan fingrarna vart så kalla att jag fick bryta loss dom från styret :D

Bifogat

• sporthojktm.JPG
    sporthojktm.JPG
    33.5 KB · Visningar: 46
honken.. vars är du och kör då? is lät ju mkt intressant... :fyllisar

btw Honken.. du kunde ju ha tagit hojen igår till festen som jag gjorde.. :banana

Tntmackan skrev:
btw Honken.. du kunde ju ha tagit hojen igår till festen som jag gjorde.. :banana

Jo jag var ju ändå nykter så det hade ju gått men tror inte dubbdäcken mår så bra av stadskörning på saltade asfaltsvägar =) Men det vore fränt att ha några däck med lite kortare dubb för stadsbus vintertid!

Is finns ju lite överallt men idag var jag på en sjö söder om Umeå och gasade... vore dock fränt att fara på nån plogad isbana och räjsa lite om man blev några stycken!

Last edited:
Hmm.. :confused:

Var det absolut ingen som tog kort på julfesten :tomten i helgen?

Enda bilderna som ligger i tråden är en massa motarder eller vad de nu kallades.. :3freak

I vanliga fall ramlar det in bilder från allt möjligt på alla de konstiga ställen, men inte nu.

Ouroboros skrev:
Hmm.. :confused:

Var det absolut ingen som tog kort på julfesten :tomten i helgen?

Enda bilderna som ligger i tråden är en massa motarder eller vad de nu kallades.. :3freak

I vanliga fall ramlar det in bilder från allt möjligt på alla de konstiga ställen, men inte nu.

Du får gulla med Bandit så kanske han lägger ut några bilder...

Men Bandit, endast anständiga bilder :fatta!

Back