Julfest 2009!!!!!!!!!!!!

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Tjarråå!!

Tänkte kolla intresse för en enventuell julfest, missade tyvärr förra årets (Tack Maddiken för du glömde luren hemma ;) ) haha

För oss (bland annat mig) som inte ska på avställningsbalen så tycker jag det hade varit roligt med något större, där det främst är inriktat för folk som kör eller ska börja köra med oss för att ändå hålla ner på användarvolymen.. MCK Vilse mått får de på Avställningsbalen ta hand om ! :)

Hur som helst. Är det någon som känner liknande som jag? I så fall måste vi ta snabba beslut om vi ens ska få några bord. Räknar på att vi får ha ett beslut redan i nästa vecka...
Har ni förslag och etc så ta upp det! :)

Den enda planen/förslaget jag har på ställe är Olympia Bowling, delvis för jag kan fixa ett schysst paket/pris där, och dels för jag tycker att det är en bra blandning av resturang och ja.
Lättare med grymt goda menyer som Oxfile, lax och enklare så som schnitzel..

Man kanske kunde ätit varmrätt och sedan kombinera det med en 3-kamp? Dart/biljard eller Basket samt Bowling, värd/Värdinna ingår. Efter det kunde jag fixat så vi alla kommer in på samma ställe, t.ex. Tempel eller Cantina om alla vill hålla ihop.

Vad säger folket?

Är det tänkt samma helg? Min syrra har 30 års fest då, men det är ju inte helt omöjligt att man ansluter isåfall:tuttar

12 december?

Då är jag i Puntarenas, Costa Rica. Där finns ett supershysst ställe precis vid beachen. God mat och kall öl.
Jag ska dit på måndag och kan boka bord till den 12:e om folk är intresserade.

Jag är med om inte annat konstigt dyker upp. Tycker dock oxå att de får bli snabba ryck. Bord är inte lätt att få tag i vid jul/nyår...

12 december?

Då är jag i Puntarenas, Costa Rica. Där finns ett supershysst ställe precis vid beachen. God mat och kall öl.
Jag ska dit på måndag och kan boka bord till den 12:e om folk är intresserade.

Jag kommer men kan bli lite sen då jag inte flyger av principskäl.... Du som kan båtar, hinner jag över dit med fartyg?

Jag kommer men kan bli lite sen då jag inte flyger av principskäl.... Du som kan båtar, hinner jag över dit med fartyg?

Du får nog snabba dig i så fall. Rekordet över Atlanten, från New York till LeHavre är knappa 4 dygn. Räkna med lite till. Nordatlanten vintertid kan vara ganska skumpig. Från NY kan du nog ta en greyhoundbuss söderöver. Genom Mexico kan du nog lifta. Genom El Salvador ska du nog ta det lite försikigt. Costa Rica är lungt.
Kommer du fram innan mig den 12:e december kan du bara sätta dig ner och beställa så länge. :tummenupp

Du får nog snabba dig i så fall. Rekordet över Atlanten, från New York till LeHavre är knappa 4 dygn. Räkna med lite till. Nordatlanten vintertid kan vara ganska skumpig. Från NY kan du nog ta en greyhoundbuss söderöver. Genom Mexico kan du nog lifta. Genom El Salvador ska du nog ta det lite försikigt. Costa Rica är lungt.
Kommer du fram innan mig den 12:e december kan du bara sätta dig ner och beställa så länge. :tummenupp

Ok packa lätt med andra ord:)

Det kommer ett liv efter jul också (om man inte är gris - vill säga...) Kan kanske vara kul att hitta på något i januari-februari. Dessutom är alla så förtvivlat upptagna i december. Jättegod mat på olympiahallen!!! :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul