Juldepp med gips och kryckor

Instämmer med föregående talare. Och tillägger att norrlänningar är fan inte svenskar. De är skönt galna aliens tillfälligt bosatta i vårt land. Som gör crazy stuff, suckar när man öppnar frysdörren och låter skotern gå före frugan... eller nåt i den stilen ;)

Instämmer med föregående talare. Och tillägger att norrlänningar är fan inte svenskar. De är skönt galna aliens tillfälligt bosatta i vårt land. Som gör crazy stuff, suckar när man öppnar frysdörren och låter skotern gå före frugan... eller nåt i den stilen ;)

Vafan är det jag hör?!
Är inte jag svensk?! :)

Du försöker få det att låta konstigt/onormalt/fel??? :va

I norrland där tillfredställer vi vårt libido med en skidoo!

Du försöker få det att låta konstigt/onormalt/fel??? :va

I norrland där tillfredställer vi vårt libido med en skidoo!

I Umeå frågar flickorna vad man kör för skoooter på nattklubben..

-Ursäkta men jag kör inte variatordriven gaypulka är mitt standardsvar.

Fast som nybliven invånare i lapphelvetet så borde man säkerligen testa att både köra skoooter och bil på is. Risken för att bli frånåkt av en 15 årig chey är väl tyvärr överhängande:gnissla

I Umeå frågar flickorna vad man kör för skoooter på nattklubben..

-Ursäkta men jag kör inte variatordriven gaypulka är mitt standardsvar.

Fast som nybliven invånare i lapphelvetet så borde man säkerligen testa att både köra skoooter och bil på is. Risken för att bli frånåkt av en 15 årig chey är väl tyvärr överhängande:gnissla

Du får väl önska dig transport av en hoj med dubbdäck till Umeå i julklapp, jag ser att du redan är inbjuden till helgkörningarna på crossbanan!

Jag brukade hålla uppe en ca2 km lång isbana på en sjö här i stan, men nu har ett nytt par flyttat dit, dom är Poliser båda två, och jag vet inte hur välvilliga dom är till en isbana utanför altanen, så jag har lagt ner det...

juldepp med gips och kryckor? :tomten :D

Bifogat

• jack-sparrow-1.jpg
    jack-sparrow-1.jpg
    34.3 KB · Visningar: 111
Å angående tatueringen. Tror faktiskt det ÄR den du e ute efter, för d sitter inte några megatuttar under direkt. Eller var det DE du ville ha i större format, eller var d gadden? :P

Ja, faktiskt så var det gadden jag menade :D Och angående megatuttar så är det ju lika praktiskt som en stor röv, den blir bara bredare och bredare med åren och stora tuttar har ju en förmåga att börja leta sig under jord... Dessutom är en tjejstjärt exakt 1,43ggr bredare än originalet när tjejen står på knä, så det gäller att hålla sig inom rimliga gränser :mattias

Kom på ytterliga ett tidsfördriv åt dig; Leta reda på bra musik åt mig som jag kan ha i min mp3-spelare, jag har inte tid själv nämligen och måste ha musik innan söndag :tungan

Dee: Beror på vad du lyssnar på? Ja e visserligen allätare, men mestadels rockbrutta vetty \m/

Paser... svensk? Kanske. Normal? Näää! Ett par skruvar haru nog skakat av dig på triumffän! ;)

Å ere nu bättre tatueringspics som efterfrågades, så finns dem säkerligen på min Facebook (Fia Davidsson). Annars får jag la mejla.

Man lär sig nåt nytt var dag. Det där med rumpstorleken hade jag ingen aaaaning om.

Å jag niger å tackar så ryggen knakar sönder för Captain Sparrow-bilden. Grrrr. Nu kommer jag sömna gött å blött! :P

Rockbrutta låter ju vettigt, det är nog det enda jag lyssnar på om man räknar in hårdrock där också...
Jag får be tjejen kolla in dina tatueringar på facebook, jag har fortfarande inte förstått vitsen med den sidan :(
Och angående rumpstorleken så är det ju inte lätt för er tjejer att veta, men för oss som får uppleva det så är det en självklarhet :D

Rockbrutta låter ju vettigt, det är nog det enda jag lyssnar på om man räknar in hårdrock där också...
Jag får be tjejen kolla in dina tatueringar på facebook, jag har fortfarande inte förstått vitsen med den sidan :(
Och angående rumpstorleken så är det ju inte lätt för er tjejer att veta, men för oss som får uppleva det så är det en självklarhet :D

Hrm. Ok, rocktips dårå? Here it goes, iaf vad jag gillar att lyssna på just nu (nytt som gammalt): Hardcore Superstar, In Flames, Slipknot, Mustasch, Volbeat, Bullet, Queen, W.A.S.P, D.A.D, Hardline, Thunder (Backstreet sypmhony), Labyrinth (Return to heaven denied), Lillian Axe (Love and war)... nåt å bita i. Ett par gamla favoriter, kända som mindre kända, som du bör kolla in =)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing