Julbord som alternativt After Work

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Eller rent av bägge samma vecka ? Onsdag för AW:n och fre eller lördag för julbordet.

Efter julbordet, om man väljer att lägga det till helgen så kan man ju gå till ett danshak :banana eller en rökig pub med trubadur :hihi Det är kanske rentav många som skall ut med sitt jobb & käka så det inte finns något intresse för detta?

Nu har jag ju ingen riktig koll på vart man äter ett gott julbord här i stan, men om nån/några har några bra förslag så kanske vi kan hitta nått ställe som faller de flesta i smaken.
 
Nääää

Nää, faen va äckligt! Julbord?? samma gamla kötbullar å prinskorvar :tuttar
Varför krångla till det? Tycker det är gott med "bara" snaps å julöl !!!
 
Odinsborg har suveränt julbord, men jag tror man måste förboka.
 
Kryptonit skrev:
Minimotoracet är ju på lördagen :7peta

Jag vet, men det finns ju fler lördagar i december :tummenupp

Lasse! du behöver inte äta något, drick dig mätt istället :D
 
hmm...ja det kunde ju faktiskt vara trevligt, har dessutom nån rabatt-check på Odinsborg :)

/Carola
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top