Julavatarer!

Näerå, mina ungar var väldigt välplanerade och efterlängtade båda två.

Och dom vet nog tillräckligt om preventivmedel redan nu, annars hade jag nog redan varit farfar :mad:

Dom har däremot jämnåriga kompisar som redan har barn, när jag var 15 fick en kille i min klass dispens för traktorkortet då han behövde kunna köra sitt barn till dagis...

Nu snackar vi norrland grabbar!
Det enda som finns att göra är att kn*lla och dricka hembränt, gör man det i fel ordning så blir det oönskade ungar, det är förövrigt därför man har regeln om att aldrig supa med släktingar av motsatt kön......

Med tanke på det där torde åtminstonde en av dom vara tonåring. Beroende på hur lastgammal du är.
Och har man lite tur är iaf en av dom en chey. Och har man ännu lite mera tur är hon söt.

Hej kompis. :hej

jag har en med:tummenupp :tummenupp :yoparty Mäktig som fan :yoparty

<------------

Last edited:
Med tanke på det där torde åtminstonde en av dom vara tonåring. Beroende på hur lastgammal du är.
Och har man lite tur är iaf en av dom en chey. Och har man ännu lite mera tur är hon söt.

Hej kompis. :hej

Har jag berättat för dig om min imponerande samling stickvapen och medeltida tortyrinstrument?

Japp, en dotter i tonåren, och japp, hon är söt...

Vassego, klart jag lägger ut en bild på min dotter här:

uglygirl.jpg

Jag vetente om det är så jäddra kul men min dotter fick precis syn på Guw´s Avatar och och sa, Kolla pappa ett flygplan med tomtemössa!

Alltså, jag måste ha hittat den porrigaste avataren EVER! :tuttar Mannen, myten, legenden. It´s The Hoff.

:zpy :gnissla

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...