Julafton och man jobbar

Har man tid att vara ledig för att fira jul har man uppenbarligen för mycket fritid.

Gratis e gott!!

Själv käkar jag bara ett par mackor me leverpastej, bostongurka å en klick majonäs på som blir nersköljt av en KALL immig Miller öl.. ;)

God Jul på dig

Själv jobbar jag till 23 och det kommer förmodligen vara att sitta av tid för att "någon" bestämt att det är viktigt att någon sitter och tittar här jämt. Totalt meningslöst.

Nyår blir det samma igen, men då slipper jag iaf köra nattpasset.

Själv jobbar jag till 23 och det kommer förmodligen vara att sitta av tid för att "någon" bestämt att det är viktigt att någon sitter och tittar här jämt. Totalt meningslöst.

Nyår blir det samma igen, men då slipper jag iaf köra nattpasset.

Det finns alltid nån med en "bra" idé. Speciellt om dem själva slipper göra det. Vad jobbar du med?

Hoppas att du får en underbar jul...

God Jul på dig med

Då var man halvmätt och mindre belåten ;)

Last edited:
Joda slavar till 22.00 ikväll, imorgon och på annandagen samt nyårsafton/dag.

Men der är vi som inte latar oss som håller uppe vår ekonomi så resten borde tacka oss ;)

började julafton 06,00 och jobbar hela helgen och mellandagarna samt är superförkyld om det kan trösta dig något:huvet ??
Visst känns ju pess men värre för de som blivit av med jobbet i dagarna.
Har tröstköpt en ny bil bara för det och jag,jagar priser på trimchip nu,köpte en ny iphone för en månad sen,samt en skaplig subwoofer ........nja det är nog inte så synd om mig kanske...bara lite förkylningen from hell kunde man ju vara utan:D oavsett ha en bra jul.:pannkyss

Slutade i onsdags och börjar den 12e, det är den ända fördelen jag kommer på med jul och allt runt om kring.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT