julafton i O-hamn...

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Tänkta bara upplysa er om att ja o felis invigde julafton 2005 på hoj. Va ute o gjorde Påskalavik osäkert en liten sväng nu inatt :) De va kallt, de va blött och jävligt halt men alldeles, alldeles underbart. :banana
Måtte de bara bli sommar fortare än qvickt :rolleyes:

GOD HJUL!!

eppe skrev:
Tänkta bara upplysa er om att ja o felis invigde julafton 2005 på hoj. Va ute o gjorde Påskalavik osäkert en liten sväng nu inatt :) De va kallt, de va blött och jävligt halt men alldeles, alldeles underbart. :banana
Måtte de bara bli sommar fortare än qvickt :rolleyes:

GOD HJUL!!

Oskarshamn, det är väl samma sak som Gotland väl? :)

åkte ni flakmoped elelr? :hihi

jag vill me köra hoj :(

vart ligger 0-hamn

heimdal skrev:
jääääää.. men de går tyvärr inte.. för vi som inte bor i skåne :rolleyes: :D har fortfarande lite slask på gatorna.. å vägverket sandar ju lika mkt som på sommaren, med enda skillnaden att de ligger i ett jämnt lager över hela körbanan nu istället för i stora högar som på sommaren :gnissla
Vafalls!? vi har åxå slask, fega inte nu :gnissla

floodi skrev:
Har hört talas om att det ska gå en heldel stånkor där uppe i Ohamn nu.
Gör ni er redo för lite vinterkörning på insjöarna?
Jodå ja tror att ja blev nr:9 me husaberg, sen e de nån ktm o lite sådär. De e flera som har skaffat sig 19/21 till sina motarder. När de gäller mig så får de antingen bli budgetvariant (typ cing chong :va däck me skruv) eller inte alls. Hur många e ni e där nere?
:fyllisar o go jul

Go jul!

Själv så invigde jag min jul afton me att klanta till det som faan...
Var ute på krogen (den 23:e) och blev lite överförfriskad gick hem skulle koka lite korv (fyllehungern slog till) men jag däckade visst innan och när jag vakna idag 24:e kl 11:20 så såg det visst ut så här! En fin julklapp jag gav mig själv! :)

Bifogat

• jul.jpg
    jul.jpg
    33.8 KB · Visningar: 129
MotardFighter skrev:
Själv så invigde jag min jul afton me att klanta till det som faan...
Var ute på krogen (den 23:e) och blev lite överförfriskad gick hem skulle koka lite korv (fyllehungern slog till) men jag däckade visst innan och när jag vakna idag 24:e kl 11:20 så såg det visst ut så här! En fin julklapp jag gav mig själv! :)

snygg!!!

tur de inte brann eller nått iaf :)

såg ut ungefär som en panpizza jag å en polare råkade köra i ugnen i 20 timmar :hihi

heimdal skrev:
snygg!!!

tur de inte brann eller nått iaf :)

såg ut ungefär som en panpizza jag å en polare råkade köra i ugnen i 20 timmar :hihi
Hahaha ja det var ju lite tur! Jag kan lova att det är fruktansvärt varmt i köket nu! :hihi

MotardFighter skrev:
Hahaha ja det var ju lite tur! Jag kan lova att det är fruktansvärt varmt i köket nu! :hihi

brukar bli så.. teflongrytor blir så snygga när man glömt dem på ett tag.. skulle koka ägg, men satte mig vid datorn, en timme senare kom ja på.. ajuste.. ja skulle ju ägga

Bifogat

• gryta2.JPG
    gryta2.JPG
    70 KB · Visningar: 84
Heheh det har jag inte provat än! Det är ju så dyrt med teflonpannor! :)

Förresten eppe blir det kråkan i kväll??

Varning!

MotardFighter skrev:
Heheh det har jag inte provat än! Det är ju så dyrt med teflonpannor! :)

Förresten eppe blir det kråkan i kväll??

Har ni teflonplattor på för länge på spisen som kommer den att utveckla en nervgas då den höga värmen gör att nåt ämne (glömt) i teflonen förgasas.

:mattias

Jonathan skrev:
Har ni teflonplattor på för länge på spisen som kommer den att utveckla en nervgas då den höga värmen gör att nåt ämne (glömt) i teflonen förgasas.

:mattias

koolt.. kanske därför ja e som jag e :)

men jag har en fläkt ovanför :hihi

Moaaahahhahahahahahahah titta vsa va jag fick medmeig moimghem! ! en ealkoholidrt
!!

Bifogat

• jskhdbaa1.jpg
    jskhdbaa1.jpg
    30.7 KB · Visningar: 82
  • jubegqdbkhqedb02.jpg
    jubegqdbkhqedb02.jpg
    34.4 KB · Visningar: 83
MotardFighter skrev:
Moaaahahhahahahahahahah titta vsa va jag fick medmeig moimghem! ! en ealkoholidrt
!!
Lade!? e du lite slirig??? hahahahahahahaha de e bara o ta nya tag så ses vi ute i kväll. de börjar väl snart bli dax o börja :fyllisar

Oj då det blev visst lite felstavningar, och hur faan jag lyckades få upp 2 bilder är ett mysterium!
Men men nu sätter vi igång igen!
Syns ute ikväll, blir de Enduro klubben för din del oxo eller?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg