Jul Dagen!!!!!!

  • Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date
Penguin skrev:
Passa dig för kloak-Tom bara när du ska rasta kobran ikväll. :lol


Ölen tog jag på Ferlini kl.03.30
Sedan gick jag trött och nöjd med att fixat en av kvällens snyggaste brudarb till en kompis.

Jag hoppas Tom K(kloak) inte kan sabba det jag redan har.
Men tydligen trodde folk jag inte hade kontaktproblem med min nya frilla som liknar denna :skrämd vid uppfält läge*ASG*


Någon som känner en frisör som kan ta sig ann problemet tro....

S...O....S
 
Tackar XX för en trevlig liten förfest. Hoppas du hade kul på flurran!
 
xx skrev:
Jag hoppas Tom K(kloak) inte kan sabba det jag redan har.

Ingen fara, jag har ju varit på annat håll - kom hem för bara en stund sedan... :)
 
hehe.. lagom skojsig kööö till flurran då !??
säkert 100meter.. så det fick bli fredmans ist.

affe1 ? gick du verkligen hem till storvreta! ????

alla hockyresultat från ReDan dementeras .. *host*
jaja.. han vann med 16 -1 ... :gråter

vi träffade valter på fredmans :tummenupp.

hade en trevlig kväll helt enkelt. :öl

/z
 
zeal skrev:
hehe.. lagom skojsig kööö till flurran då !??
säkert 100meter.. så det fick bli fredmans ist.

affe1 ? gick du verkligen hem till storvreta! ????

/z
Det var ju någon som inte svarade när jag ringde :hördu
Affe_R1 :machinegu :trött Zealspäcket

jag sprang på Kreuger som ställde upp som en räddere i nöden :bow
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top