Julöl den 27e Dec!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tjillevippen allihopa :)

Jag kommer hem i juletider och stannar en hel :näsblod vecka. Julafton + juldagen är dock reserverade för "julaftonsfirande" hos olika föräldrar:arsele

MEN, den 27e december så tänkte jag att vi kunde hinna med att gå ut och dricka några kalla lagom tills jag åker tillbaks till landet där grisar kan flyga och helvettet faktiskt har frusit till is :rolleyes:

Så, vad sägs om detta? Någon som har förslag på uteställe? Rockbaren är uteslutet, allt annat är ok :) Skriv förslaget efter namnet i listan :)

LISTAN :rolleyes:
1. Blomman - Diamond Dogs?
2. Cykelstyre -
3. Jessan -
4. Sienna -
5. Farfar -
6. Flugan (?) -
7. Johansson (?) -
8.
9.
10.
mfl....

Jag vet inte när de öppnar och åldersgränsen har jag aldrig tagit notis om. Men i så fall ändrar jag mig till Bryggeriet. Där är väl 18 år tror jag.

Dingo är helt ok för mig!

Det jag undrar är om tanken är att sitta och tjôta och dricka öl eller om det är dansa disco som gäller? Det är lite olika sorters platser och tid som gäller för de olika sakerna...

Dingo är helt ok för mig!

Det jag undrar är om tanken är att sitta och tjôta och dricka öl eller om det är dansa disco som gäller? Det är lite olika sorters platser och tid som gäller för de olika sakerna...

jag kan inte discodans :(

"... för man får ju alltid stryk på Dancing Dingo."

"går man top- och bottomless med en keps från KSSS, har glasögon och delar ut reklam för KDS. Om man slänger runt i baren med en välanvänd libresse.. Då är det lätt att man får stryk på dancin dingo.." :D

Problemet med Dancing Dingo är väl att det finns väldigt få platser för ett större gäng att sitta och tjöta.

Jag skulle vilja hävda att Valand och Bryggeriet är mest lämpliga för detta. Har dock inte koll på åldersgränsen på Valand. Men de flesta av oss är väl en bit över 20 eller?

Är nog oxå på.. och jag är mycket bättre på dricka öl och tjöta än att dansa disco :)
LISTAN
2. Cykelstyre -
3. Jessan -
4. Sienna -
5. Farfar -
6. Flugan (?) -
7. Johansson (?) -
8. Cammi ?
9.
10.
mfl....

Kommer nog vara törstig då efter all salt julmat, Lätt man är sewgen på bier:tummenupp

LISTAN
2. Cykelstyre -
3. Jessan -
4. Sienna -
5. Farfar -
6. Flugan (?) -
7. Johansson (?) -
8. Cammi ?
9. JoJoman
10. Mi-Ni
11.