julåka

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
tja nu är det så att jag har spånat på en grej eftersom vintern är så mild.
så på julafton kl 12 samlas vi på station för att åka några varv genom stan för att sedan åka till vättig plats för att dricka glögg. alt beroende på vädret förstås är det snö å minus så blir det lite väl halkigt.
Jag står på station kl 12 den 24/12 med tomteluva på.:) Hoppas någon mer hakar på.

r matte skrev:
2656000 tja nu är det så att jag har spånat på en grej eftersom vintern är så mild.
så på julafton kl 12 samlas vi på station för att åka några varv genom stan för att sedan åka till vättig plats för att dricka glögg. alt beroende på vädret förstås är det snö å minus så blir det lite väl halkigt.
Jag står på station kl 12 den 24/12 med tomteluva på.:) Hoppas någon mer hakar på.
Coooolt Matte:tummenupp. Själv står man väl med julmaten då. Har ju iallafall ingen fungerande hoj.:gnissla

Jag är helt klart på... koolt å åka hoj på julafton... Å man är ju ledig oxo !! Om nu vädret tillåter ;)=

r matte skrev:
2656000 tja nu är det så att jag har spånat på en grej eftersom vintern är så mild.

Kul grej! Men har för mycket åtaganden den dagen, Nyårsafton på dagen, kanske kunde vara ett alternativ:va om det är väder för det vill säga..

FredR1k skrev:
2657896 PÅ!

Du gubbe, jag har tre:tummenupp

å jag har två så arwe har inget att skylla på :tungan

om det är någon mer som vill med men inte har en hoj så har jag en husa att låna ut. fast du får kicka själv

r matte skrev:
2658750 å jag har två så arwe har inget att skylla på :tungan

om det är någon mer som vill med men inte har en hoj så har jag en husa att låna ut. fast du får kicka själv
Hhhmmmm, det där lät klart intressant, min hoj står här uppe och möglar så får jag låna så hänger jag gärna med. :hojharley

Visst sitter kicken på vänster sida va? :näsblod

supermoppe skrev:
2658895 Hhhmmmm, det där lät klart intressant, min hoj står här uppe och möglar så får jag låna så hänger jag gärna med. :hojharley

Visst sitter kicken på vänster sida va? :näsblod

jupp absolut :tummenupp

Kul grej! Får se hur det blir, men jag tror det lutar åt att vara social och föräta sig på julmat.. :tomten :gnissla

Se till o fota så man får garva lite :D

köpte en på br leksaker idag för 30 spänn ,fast det får nog bli rikligt med silvertejp.:yoparty

ja hopp mina vänner tyvärr ser det rätt tungt ut att få isfria vägar till jul :mad: :huvet
va den satans kylan tvungen att komma

Back