Ju mer vi är tillsammans/förarhemsidor

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tja!

Det pratas ju om att vi ska synas mer, och många av oss har ju hemsidor med info om oss, team, framgångar osv, men det är lite bökigt att hitta alla. Två tankar slog mig:

Borde inte Svemo kunna få in adressen till alla som plockar ut licensen och lägga upp en länklista på tex Svemo.se? Tex ett mail till link@svemo.se med licensnummer och adress, löser man inte ut licensen på ett år eller så försvinner man ur listan.

Varför länkar vi inte till varandra? Vill vi få ut info om oss måste vi ju synas, och vad är då bättre än om nån vilsen surfare hittar en av oss och iom det hittar alla!

Fast det bygger ju lite på att man har en levande sida också, inte inte uppdaterade den senast våren 2007 eller så :rolleyes:

God idé, eller är ju ute å cyklar nu igen? :va

Påtal om levande hemsida Svemo.se, undrar om dom har 5 besökare varje år om vad som rör roadracing:D
Länka till varandra är väl bra, jag var rätt aktiv på min sida ett tag och ok det var väl ett tag med hyfsat många läsare faktiskt, men sen hör det ihop med att man uppdaterar när det går bra och så, går det dåligt tappar man motivation att sköta hemsidan, eller det blir lätt negativt och det är ju ingen som vill läsa då!

Sedan skall man ju ha tiden också!

Svårt det där :)

Last edited:
Påtal om levande hemsida Svemo.se, undrar om dom har 5 besökare varje år om vad som rör roadracing:D
Länka till varandra är väl bra, jag var rätt aktiv på min sida ett tag och ok det var väl ett tag med hyfsat många läsare faktiskt, men sen hör det ihop med att man uppdaterar när det går bra och så, går det dåligt tappar man motivation att sköta hemsidan, eller det blir lätt negativt och det är ju ingen som vill läsa då!

Sedan skall man ju ha tiden också!

Svårt det där :)

Negativa rejsrapporter är väl toppen? :va

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen