GSXR1100R
The older i get the faster i was
Släng er i väggen idol, här kommer vår egen RR idol Jorpes med sina fräcka moves.
[YOUTUBE-ID]H3gyoc2cNW4[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]H3gyoc2cNW4[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.Travolta kan kamma sig om han ser detta.Ja man ser att Jorpes är en dirty disco dance master, äkta 70:tals look med utsvängda byxor och sug i blicken.Metal på hög nivå!!!hahahahahaha.Travolta kan kamma sig om han ser detta.
Ja man ser att Jorpes är en dirty disco dance master, äkta 70:tals look med utsvängda byxor och sug i blicken.

I nådens år 2006 påskveckan så lastade vi våra vapen i Jorpes racebuss och styrde stolt mot Brno, vi kom nästan 3 mil innan vi fick packa om mekbordet och knö in det inuti den fullproppade bussen istället, att det var kolmörkt och dags att köra på färjan mitt i omlastningen bekymrade inte Jorpes speciellt mycket.Så grymt! Och detta förevigades....76... 77....2004????!!!!!![]()
Vi skissar på en fortsättnig, men frågan är bara vem vi sak hänga ut och förnedra denna gång.klockren,kommer även i byggarbob utförande efter hösten eller?![]()

För de oinvigda så satt mekbordet sisåhär innan ompackningenI nådens år 2006 påskveckan så lastade vi våra vapen i Jorpes racebuss och styrde stolt mot Brno, vi kom nästan 3 mil innan vi fick packa om mekbordet och knö in det inuti den fullproppade bussen istället, att det var kolmörkt och dags att köra på färjan mitt i omlastningen bekymrade inte Jorpes speciellt mycket.
Att resa med Jorpes är ett bra sätt att få träna på sitt tålamod samt att försöka förtränga allt som tidigare har hänt.
L.Osec

Host harkel... var det din bild som jag gjorde filmen på? då är det du som har royalty och halva vinsten då, jag bjuder på en kall korv utan bröd nästa resa.För de oinvigda så satt mekbordet sisåhär innan ompackningen![]()
Edit: Äh, nu först såg jag ursprungsposten så jag tar bort min fina bild, samma som i filmen ju!
Lägger till en annan bild från samma tillfälle istället...![]()

Man tar ett foto och öppnar det i paint, sedan klipper man lite och flyttar på ben och huvud, efter det så kör man igång moviemaker och klistrar in eländet.Det var en väldigt fiiiin film. Hur gör man såna?![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |