Jordens TUFFASTE T-Shirt!

23$ hmm hur mycket är ni intresserade att betala för en sån
t-shirt ?

finns det några som är intresserade kan man ju ordna.

Annars brukar jag tycka att t-shirts från T_shirt Hell är ganska coola.

a223.gif

a188.gif

a228.gif

Last edited:
daaahh.....var det någon som missade att jag kunde göra t-shirts eller ? har tillgång till en tryckmaskin och kontakt ett företag som gör tryck ?

BB-jag kan skriva blöt mus på din t-shirt om du så vill, eller varför inte "if you can read this the pimp fell off" på ryggen

Last edited:
Re: Re: Jordens TUFFASTE T-Shirt!

Bikerbitch skrev:
Jag har inga testiklar. Fanns det ingen tjejtröja, typ svullna bröst eller liknande?

*garv* man skulle ha en tajt top som de står "svullna bröst", över bröstet på och: "I have PMS and a GUN. ANY QUESTIONS?", på ryggen :rock
(Ja menar, killar vänder sig ju om efter att stora bröst passerat)

Re: Re: Jordens TUFFASTE T-Shirt!

Bikerbitch skrev:
Jag har inga testiklar. Fanns det ingen tjejtröja, typ svullna bröst eller liknande?

Ligger du platt på tanken hela tiden BB ? Eller ä du så kort så tankens övre kant når dig till halsen :crash

t.shirt

Twosaint skrev:
daaahh.....var det någon som missade att jag kunde göra t-shirts eller ? har tillgång till en tryckmaskin och kontakt ett företag som gör tryck ?

BB-jag kan skriva blöt mus på din t-shirt om du så vill, eller varför inte "if you can read this the pimp fell off" på ryggen

Vad blir det för priser per t-shirt då så kanske det går att hitta på något skojjigt

Re: Re: Re: Jordens TUFFASTE T-Shirt!

amullo skrev:
Nix. Sorry tjejen, men jag har inte hittat någon. Man kan ju göra en själv. :hej

Kanske herrn kan ta på sig det ansvaret då ? :D

"I have PMS and a gun, questions? " klockren. fabulosan vad grinig man är under den perioden.

Mattiaz- Jag sitter relativt upprätt, tuttarna är så stora så dom pressas mot tanken ändå :rolleyes:
Vad är motsatsen mot Svullna testiklar då?

Twosaint- kan du trycka tröjor? Jag skulle gärna vilja ha!

Bikerbitch skrev:
Kanske herrn kan ta på sig det ansvaret då ? :D

Jag? Ta ansvar? Damen behagar visst skämta lite. hehe :rolleyes:

Annars kan ju texten
"If you can see this your probably behind me" ganska bra.

Mattiaz
Svullna läppar?? visst! :D :tummenupp

BB
Vilka läppar.... Jaaa om inte du vet, så vet i attan.. *wink wink, nudge nudge, know what i mean, Say no more*

Re: t.shirt

TOKER skrev:
Vad blir det för priser per t-shirt då så kanske det går att hitta på något skojjigt

det beror ju på kvalitet på t-shirt och hur mycket text det ska vara, eftersom det antagligen inte blir några många (typ 1 ex) av varje t-shirt så är det svårt att säga pris, men såg storlek på t-shirten och vad du vill ha på den ska jag räkna på det ok ?

Re: Re: t.shirt

Twosaint skrev:
det beror ju på kvalitet på t-shirt och hur mycket text det ska vara, eftersom det antagligen inte blir några många (typ 1 ex) av varje t-shirt så är det svårt att säga pris, men såg storlek på t-shirten och vad du vill ha på den ska jag räkna på det ok ?

Man vill ju inte ha någon skit kvalite på t-shirt så räkna en hundring där sedan +tryck baksida+eventuell förtjänst+frakt =
och sedan bara lägga på mer för tryck på yttligare fler ställen
ett ca pris måste ju ungefär gå att få fram
Kan man kanske hitta på något skojjigt och trycka på flera och få ner priset o.s.v

Sweatshirt=Stickad av 100% kammad bomull. Borstad insida. Vikt 250 g/m2. Halvmåne i nacke. Sadelärm.
Tryck på ryggen 300*300 med valfri text enfärgstryck kan man nog få lös för 270 spänn

T-shirt=Av 100% bomull. Vikt 150 g/m2. Förstärkt axel och nacke. Dubbel halsribb. Rundstickad. Tryck på ryggen 300*300 med valfri text enfärgstryck 10 olika färger, inkl. guld och silver utskurna texter, namn och logos 150 spänn

vill man ha typ namn på bröstet eller dyligt tillkommer 20-30 kr
heltryck rygg+mage tillkommer 70kr.

Detta är räknat på en t-shirt i 1 upplaga, vid fler exemplar och större beställning kan man kanske göra nån krona på priset

tänkte bara tillägga för alla bönder att flanellskjorta blå/röd finns för samma pris som t-shirts =)

Last edited:
tryck

Låter ju rätt shysst finns det några bilder på tröjjor ,T-shirtar som är tryckta skulle vara shysst och se det färdiga resultatet

amullo skrev:
Jag? Ta ansvar? Damen behagar visst skämta lite. hehe :rolleyes:

Annars kan ju texten
"If you can see this your probably behind me" ganska bra.

Mattiaz
Svullna läppar?? visst! :D :tummenupp

BB
Vilka läppar.... Jaaa om inte du vet, så vet i attan.. *wink wink, nudge nudge, know what i mean, Say no more*

'skrattar' ganska självklar tröja.
Jag vet vilka läppar. Men skulle jag säga det så bevisar jag igen att sex ofta är i mina tankar. Så, jag tänkte att mattiaz kanske kan tala om för mig vad han syftade på ...
:whip

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back