Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
amullo skrev:
Bikerbitch skrev:Jag har inga testiklar. Fanns det ingen tjejtröja, typ svullna bröst eller liknande?
Bikerbitch skrev:Jag har inga testiklar. Fanns det ingen tjejtröja, typ svullna bröst eller liknande?
Twosaint skrev:daaahh.....var det någon som missade att jag kunde göra t-shirts eller ? har tillgång till en tryckmaskin och kontakt ett företag som gör tryck ?
BB-jag kan skriva blöt mus på din t-shirt om du så vill, eller varför inte "if you can read this the pimp fell off" på ryggen
amullo skrev:Nix. Sorry tjejen, men jag har inte hittat någon. Man kan ju göra en själv.![]()
Bikerbitch skrev:Vad är motsatsen mot Svullna testiklar då?
Mattiaz skrev:Svullna läppar ?![]()
![]()
Bikerbitch skrev:Kanske herrn kan ta på sig det ansvaret då ?![]()
TOKER skrev:Vad blir det för priser per t-shirt då så kanske det går att hitta på något skojjigt
Twosaint skrev:det beror ju på kvalitet på t-shirt och hur mycket text det ska vara, eftersom det antagligen inte blir några många (typ 1 ex) av varje t-shirt så är det svårt att säga pris, men såg storlek på t-shirten och vad du vill ha på den ska jag räkna på det ok ?
amullo skrev:Jag? Ta ansvar? Damen behagar visst skämta lite. hehe![]()
Annars kan ju texten
"If you can see this your probably behind me" ganska bra.
Mattiaz
Svullna läppar?? visst!![]()
BB
Vilka läppar.... Jaaa om inte du vet, så vet i attan.. *wink wink, nudge nudge, know what i mean, Say no more*
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |