Jorden runt med en R1:a

• Thread starter Thread starter Aragorn
  • Start date Start date
Ja jävlar vilken kille :D
Lera , vatten , sand det går att köra överallt !

Inga hastighetsskyltar där på slutet :D

Verkligen en prestation.. blir stel i knäna och får träsmak i arslet efter två timmar..

Den verkar ju hålla för en hel del misshandel men han lär ju ha lite tekniskt kunnande för att göra en sån resa också, så jävla roligt när han drar hojen genom nåt lerfyllt dike och ska starta upp hojen sen :D

vilken jävla kille :tummenupp han verkar ju inte heller ha något team med sig... allt är ju nästan filmat när han har lagt kameran någonstans

Haha, om han inte har ett team med sig är jag jävligt impad över hur han fångat sig själv på bild när han kör...:D
Samt, verkar d inte korkat o lägga en kamera i öknen, sen köra därifrån för att sen behöva gååå hela vägen tillbaka o hämta den?? :va :D

hur många mil är ett varv runt jorden?

Sen så kan jag inte öppna bike sidan heller :S

Last edited:
Samt, verkar d inte korkat o lägga en kamera i öknen, sen köra därifrån för att sen behöva gååå hela vägen tillbaka o hämta den?? :va :D

I mina ögon är man ännu mer korkad om man väljer att GÅ tillbaka :tummenupp. Det kan ju ha varit som så att han vände med hojen och faktiskt körde tillbaka ;).

Jag tror dock att han hade nåt slags av team eller liknande med sig.

I mina ögon är man ännu mer korkad om man väljer att GÅ tillbaka :tummenupp. Det kan ju ha varit som så att han vände med hojen och faktiskt körde tillbaka ;).

Jag tror dock att han hade nåt slags av team eller liknande med sig.

Haha, när man såg honom köra i sanddynerna i öknen, då hade jag nog hellre GÅTT tilbaka...:D
Men självklart har han ett team me sig...

Back