Jordade uttag?

Victor skrev:
Han själv ljuger ju ihop en historia om knäproblem efter en imaginär mcolycka i höstas. Det roligaste jag har hört är att han kallar sig för sjukskriven men vi vet ju alla hur det ligger till, egentligen.

Du ditt lata as. Kommer ihåg strax innan nyår hur jag fick kånka upp en back öl till dig för att du inte orkade slita dig från din tamagotchi.
Jag är ju sjukskriven + att immigationsmyndigheten har dragit in mitt arbetstillstånd =(.

Bifogat

• röntgenweb.jpg
    röntgenweb.jpg
    88 KB · Visningar: 53
Robban W skrev:
Kommer ihåg strax innan nyår hur jag fick kånka upp en back öl blablabla

Precis, så jäkla sjuk är du direkt inte. Det är mina skattekronor du går hemma och latar dig för, din parasit. Och sen vill jag inte ha några flera SMS på måndag förmiddag om hur full du är på Baileys och folköl.

Victor skrev:
Och sen vill jag inte ha några flera SMS på måndag förmiddag om hur full du är på Baileys och folköl.

Sorry jag ska tänka på det men varje gång jag har vart och åkt slalom så blir det ju after-ski och den håller ju gärna på hela natten, särskilt eftersom jag inte har nån tid att passa dagen efter.

Jag ser fram emot mer mat hemma hos dig. Sist var kul, särskilt när du hade gått o lagt dig. Jag och din tjej blev lite fulla där frampå små timmarna :fyllisar : party : Whoho : jucka
Nästa gång kan du väl gå o lägga dig direkt efter maten.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna