Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag ska iaf, måste ha en utrustning även om jag nog inte köper hojen där imorgonMr R skrev:2519741Vad hände idag? Var KTM där så man fick provköra alla deras maskiner?
Är det värt att åka dit imorgon?
-Rosen- skrev:2520231jag ska iaf, måste ha en utrustning även om jag nog inte köper hojen där imorgon
mjo iofs så är det kanske det bästa, men jag har räknat lite på det och kommit fram till att det går på 3-4k ungefär (ska använda hjälmen och stövlarna som jag har nu) så det känns inte som någon större förlust med typ 10-15% jämfört med priser i usaMr R skrev:2520585Köp fråm USA, om du inte får 50% rabatt![]()
Mr R skrev:2519741Vad hände idag? Var KTM där så man fick provköra alla deras maskiner?
Är det värt att åka dit imorgon?
-Rosen- skrev:2521201jag kan säga att butiken imponerade inte direkt på migoch om det är sveriges största offroad butik så ska vi skämmas
Mr R du kan gärna få skicka några länkar till mig![]()
-Rosen- skrev:2521201jag kan säga att butiken imponerade inte direkt på migoch om det är sveriges största offroad butik så ska vi skämmas
![]()

jag vet inte, jag kan säga som så att det var vad jag hade förväntat mig men inte vad jag hoppadesLjunghusen skrev:2521220Vad vill du ha då?
Det är en stor butik med många hojar, jävla massa kläder, godis och tillbehör i mängder
utöver ett spånhuvud till mekaniker är dom kanon
jag vet inte men jag hade önskat mig mer på nått sätt, jag vet inte men jag tyckte nog att utbudet av utrustning var aningen begränsat, annars hade de alla modeller av ktm och jag antar att de hade alla yamma och sukka modeller ocksåmjo kanske detMr R skrev:2521391Fan vad du gnäller...![]()
Får åka dit imorgon och kolla hur det ser ut, vaknade 15.50 idag med huvudvärk, skumt![]()
blöt kväll igår? 
http://www.lodde.nu/nummer29_27.10_05/sida2.htmlkleinealf skrev:2522661hmmm, nu känner jag mig lite efter, vem är jonte enghdal?
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem