Jonne_boy har krockat med cyklist

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Har precis pratat med en skakad Jonne, som meddelade att han krockade med en cyklist när han och flickvännen var påväg hem från badet. Tempot var lagligt iom att han hade tjejen bakpå, i en korsning stod det två cyklister varav den ena inte hörde/såg Jonne och cyklade ut framför nosen på honom. Pang, en ond tumme och käke på Jonne, skrapade händer på tjejen och en bruten arm på cyklisten. Tur att cyklar är mjuka och 125or är mindre mjuka. Så var extra uppmärksamma på cyklister, tydligen är de inte rädda om hälsan utan ger sig gärna in i närkamp med en hoj.

Ush! :(
Var själv nära att plocka en cyklist ut ur en rondell idag.
De är opålitliga de där motorlösa tvåhjulingarna.

Krya på er Jonne, mrs. Jonne och även den stackars cyklisten.

Problemet med alla cyklister är ju att de, nästan alla, tror att samma regel gäller för dem som för fotgängare. Regeln om att alla motorfordon måste stanna när det ska över ett övergångsställe.

Har själv varit nära flera gånger att klippa cyklister vid övergångsställen då de cyklat rätt ut. Man blir så jävla förbannad!! :mad:

Hoppas att det inte blir några rättsliga efterföljder för Jonne nu...

Hur gick det med din hoj då?

Cyklister som ex cyklar i bredd på mindre vägar borde... bort där ifrån...
Så länge de inte pröjsar skatt kan de cykla i dikena!

ajajaj... hoppas att ni både är på benen snart igen.

Samma sak höll på att hända mig när jag övningskörde på trafikskolan... en gubbetjyv cyklade bara ut på övergångstället och jag han inte ens reagera, var typ 1 m från övergångstället när han syftade väl på att jag skulle tvärbromsa. :mad: :mad:

Det hände mig på körlektion...fast jag stog stilla vid ett övergånställe för att släppa fram en gående..då kommer en gammtant och cycklar in i sidan på mig hahahah..vet ni hur hon försökte bromsa..hon satte ner fötterna istället för att använde bromsen på styret :rolleyes:

glömde...krya på dig jonne/ med resten

ajdå... synd att ja inte fick den körningen...
då hade du fått smaka på lustgasen :D

hoppas på bättring snart nu.... :tummenupp

Krya på dig Jonne pojken.

Skönt att höra att ingen blev allvarligt skadad. :)

:hej

Du skräms jonneB :skrämd

Tur att det inte gick värre....

750RR

Hoppsan, njut av sommarvärmen och läk ihop.

Fotgängare, cyklister och vilda djur vid vägkanten: Samma sak under olika namn=hojförstörare. Alltså sakta in och fundera på vad de tänker göra. Och var beredd på att de gör tvärtom.

Allt började när du lackade hojen, så låt bli det i framtiden så kommer du att leva några år mer :crash :rolleyes:
Skämt åsido, hur gick det med hojen då?

Last edited:
Vaffan!!! MIN MEKANIKER?!?!?!

Hur gick det med dig?? Kommer du fortfarande till Åsen eller blir det till att laga hoj, kropp och ekonomi nu?

När jag har och göra med idiotcyklister brukar jag hålla stumt tills det måste bromsas och då slår jag på en tvärnit för att skrämmas. Tjafsar dom då tar jag fram baseboll- träet ur bagageluckan och ser vansinnig ut.

Jag är ilsk

Krya på dig och hälsa tjejen från mig om du törs. ;)

Håller med ninja mackan, för lite baseballträn. Vem var det som skulle ha knäskålarna krossade i det här fallet?? Cyklist eller Jonne.

Hur lyckades du slå i käken?
krya på er. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back