Jonne_boy
Äntligen tillbaka
Peccus skrev:Fy fan, någon är grym på sin 125:a!
*tackar*
nästa grej man ska läära sig är att skrapa på bana..
kommer nog alldrig väga pressa på riktig väg och skrapa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peccus skrev:Fy fan, någon är grym på sin 125:a!
Biifer skrev:Jag vill oxå ut o skrapa! Men ja har ju ett allväderställ utan löstagbara plastpucklar! Aja får väll tejpa på ett fett lager tejp eller nått o ha som pucklar! Eller nån som vet vad mer man kan andvända???

kajlyl skrev:Najs!! känns bara lite knäckande att du kan dra upp din på slangen när du ligger över tanken, medans jag inte får upp min(hojjen alltså!) hur mkt jag än rycker o sliter
![]()
Jonne_boy skrev:jag ligger inte över tanken när jag drar upp den...
men att du inte får upp prillan e nästan dåligt!!
Jonne_boy skrev:*tackar*
nästa grej man ska läära sig är att skrapa på bana..
kommer nog alldrig väga pressa på riktig väg och skrapa

EBS skrev:jonne.. du ska få testa en riktig sporthoj utan F i nån gång... Ap-rilian och NSRen (även flera) har MYCKET vikt på framhjulet och därmed inte riktigt gjorda för att slangas med. NSRen kan man få upp nån dm men inte mycket mer.
EBS skrev:jonne.. du ska få testa en riktig sporthoj utan F i nån gång... Ap-rilian och NSRen (även flera) har MYCKET vikt på framhjulet och därmed inte riktigt gjorda för att slangas med. NSRen kan man få upp nån dm men inte mycket mer.
kajlyl skrev:Najs!! känns bara lite knäckande att du kan dra upp din på slangen när du ligger över tanken, medans jag inte får upp min(hojjen alltså!) hur mkt jag än rycker o sliter
![]()
....Det är inga problem o slå över. Har varit farligt nära nåra gånger 

Conrad skrev:Undrar igentligen vem som är bäst i världen på att slå över...![]()
hmm.. kan du itne skriva lite utförligare? hur slår du ner framgafflen frambroms/motorbroms/akrobatik?? du har inte bilder/film på det??AtlantiZ skrev:D är inge probbs o få upp prillan på bakslangen..Lägg dig vid ca 6k, sedan trycker du ner gaffeln så att han studsar upp igen. Då funkar det....Det är inga problem o slå över. Har varit farligt nära nåra gånger
![]()
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |