Jonas skjuter skarpt!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det är ju inte lättare än vad man gör det till...

[YOUTUBE-ID]YXrd8AnToDI[/YOUTUBE-ID]

HEHE öva lite mer på din hålling så träffar du nog bättre sen om det e PPC så va det en kul ställning :rofl denna stil har ja inte set nogon stans enn men men fick du vapen fel mellan mag bytet ?? ( nästa video) menar ja :D

//Robin

HEHE öva lite mer på din hålling så träffar du nog bättre sen om det e PPC så va det en kul ställning :rofl denna stil har ja inte set nogon stans enn men men fick du vapen fel mellan mag bytet ?? ( nästa video) menar ja :D

//Robin

Nu hängde jag inte med. PPC, vad e det? Och mag bytet? Va menar du där?
Fick lite tips ang att träffa lite bättre av skjutledaren. Först och främst tyckte han att jag skulle byta till 1/2 choke istället för full vilket skulle förbättra förutsättningarna.

Skitkul var det i vilket fall, blev ju ännu roligare när Mark fick till en sån klockren film med:tummenupp

Fick lite tips ang att träffa lite bättre av skjutledaren. Först och främst tyckte han att jag skulle byta till 1/2 choke istället för full vilket skulle förbättra förutsättningarna.

Skitkul var det i vilket fall, blev ju ännu roligare när Mark fick till en sån klockren film med:tummenupp

Var gjorde ni detta nånstans? Vekar ju som en kul grej! Betalar man per skott, duva eller för tiden?

Var gjorde ni detta nånstans? Vekar ju som en kul grej! Betalar man per skott, duva eller för tiden?

1. Man har licens (eller kompis med licens) och egen bössa.

2. Eftersom man har licens, kan man köpa ammunition.

3. Man betalar per serie. 25 duvor är en serie och kostar 30 kr om man inte är medlem. 25 kr om man är medlem.

Jag råkar vara den där kompisen :p och Jonas är licensägare. Vi delade bössa när vi skjöt samtidigt.

PS: Hade man betalat för träffad duva hade det inte kostat många pengar :lol

Hej, jag är från Stockholm. Jag tyckte det såg roligt ut när en Mark hade startat en tråd betitlad "Jonas skjuter skarpt!".

Ni förstår, i Stockholm har vi ett par bögar som heter just Jonas och Mark.

Ja, det var bara det.

Mvh.

ja menar klipp2 den va efter denna kolla inte användar namn bara att det stod jonas
denna e med 9 mm pistol o mag skifte PPC (i denna hakar inte manteln upp så denna blir tvungen att göra en ny mantelrörelse vid magg byte)

kollade nu det va inte samma användare :rolleyes: :gnissla:gnissla

jaja man testa pistol me vet ja det e kul det mee :tummenupp

//Robin

Hej, jag är från Stockholm. Jag tyckte det såg roligt ut när en Mark hade startat en tråd betitlad "Jonas skjuter skarpt!".

Ni förstår, i Stockholm har vi ett par bögar som heter just Jonas och Mark.

Ja, det var bara det.

Mvh.

Hehe.. Uppmärksamt.

Kul film förresten. The Pinks är alltid lika bra :yoparty

1. Man har licens (eller kompis med licens) och egen bössa.

2. Eftersom man har licens, kan man köpa ammunition.

3. Man betalar per serie. 25 duvor är en serie och kostar 30 kr om man inte är medlem. 25 kr om man är medlem.

Jag råkar vara den där kompisen :p och Jonas är licensägare. Vi delade bössa när vi skjöt samtidigt.

PS: Hade man betalat för träffad duva hade det inte kostat många pengar :lol

OK, låter som man får kontakta Jonas när man blir uttråkad :)

Hur många duvor träffade du Mark?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...