Jonas Johansson Stuntmovie

Jag är inte bitter men jag undrar varför man kör cross kläder på en moped?
det ser bittert ut tycker jag :tummenupp

Därför det e varmare vetu o sen skydar det bättre istället för att köra som ett pucko med jeans...visst ramla i 10km/h-50km/h dödar inte men det kan lik förbannat göra jävligt ont...done that, även med icon jeans som ska vara bättre men likförbannat vart det stora revor och fina brännmärken m.m

Kalix = norrland = kallt = snö nu i veckan

Tyckte också att man fick skrapsår av Jeans, så jag skippar det och kör i shorts eftersom dom är billigare att byta ut...

Jag är inte bitter men jag undrar varför man kör cross kläder på en moped?
det ser bittert ut tycker jag :tummenupp

Varför gnälla överhuvetaget om vad nån har på sig när dem kör?:va

Gillar du när moral.... piper om dina jeans å tshirt?

Håll Käft!

Varför börja gnälla om vad han har o inte har på sig ?
Själv skulle jag säga att det är mkt bekvämare att köra i cross ställ än i ett par jeans .

Tyckte filmen var riktigt bra , Keep it up:tummenupp

Nog snackat om klädseln, tyckte det var en riktigt fin film du fixat ihop och du är verkligen säker på dina stunts. Läste kommentarerna på youtube om att du skulle sluta, ska du fortsätta på sporthoj eller lägger du av helt?

Jag tycker det ska se orginal ut..cross kläder har man för ett ända mål och det är på en skitig cross bana det tycker jag i varjefall sen kan man ju tycka och tänka vad man vill om den saken.. japp det undrar jag med slutar du för alltid eller bara med scootern?..Vänta bara till killarna med race cyklarna som cycklar tour the france eller vad det heter när dem kommer med skinnställ för att det skyddar bra när dem vurpar i 80 blås :tuttar

/Andreas

Last edited:
Jag tycker det ska se orginal ut..cross kläder har man för ett ända mål och det är på en skitig cross bana det tycker jag i varjefall sen kan man ju tycka och tänka vad man vill om den saken.. japp det undrar jag med slutar du för alltid eller bara med scootern?..Vänta bara till killarna med race cyklarna som cycklar tour the france eller vad det heter när dem kommer med skinnställ för att det skyddar bra när dem vurpar i 80 blås :tuttar

/Andreas

Ska du böla på supermotoåkarna också? Vi har ju skinnställ men åker på cross eller endurocyklar!

Håll käft om du inte kan komma med kreativt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT