Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:jp, jobbet ska väl inte ligga på dig?
Du ska väl inte behöva vara på plats ens, i min värd tar inte evigheter att maila sånt.
Eller om det skulle gå att göra en onlineformulär som tidtagningchefter (Hej bollox) fyller i.
Hej hejVictor skrev:jp, jobbet ska väl inte ligga på dig?
Du ska väl inte behöva vara på plats ens, i min värd tar inte evigheter att maila sånt.
Eller om det skulle gå att göra en onlineformulär som tidtagningchefter (Hej bollox) fyller i.
Eftersom var och en är sig själv närmast så kommer här ett förslag. Utse/ta hjälp av en frivillig i varje klass som ansvarar för inrapporteringen. Dels kommer de fel som kan existera i listor ifrågasättas, dels kommer de komma in snabbt.jP skrev:2. Även om det finns någon annan på plats som kan mejla det till mig om jag är hemma så har denna person svårt att få tag i resultaten snabbt i digital form, från dom oftast extremt upptagna och stressade personerna i tidtagningsbåset/hytten (bör tillägga att graden av upptagenhet varierar mellan klubbarna).
Swedie skrev:Tack! Körde väl rätt okej. Kunde kommit femma om inte gashanden var tvärslut så man kunte inte riskera något på inbromsningarna. ajja nöjd som bara den iaf!
STD600.. helt nytt sätt o köra. Tar lite tid o lära in, men gick bättre o bättre iaf.
Ej helt standard tydligen. Nånting med framgafflarna som var omgjorda.oscar skrev:Varför blev Haaland diskad?
Johan skrev:Eftersom var och en är sig själv närmast så kommer här ett förslag. Utse/ta hjälp av en frivillig i varje klass som ansvarar för inrapporteringen. Dels kommer de fel som kan existera i listor ifrågasättas, dels kommer de komma in snabbt.
Tror att det blir för mycket för en enda person att hantera alla klasser. Speciellt om denna person vill uppleva lite racing på plats också. Med ett standardformulär så borde listorna ha samma digitala format när de kommer på mailen. Och att fylla i tiderna för endast en klass tar inte lång tid.
Att arrangörerna ska börja rapportera in är nog en utopi (LMS behöver inte ta åt sig).
Är inte detta lösning som borde vara svaret?Johan skrev:Eftersom var och en är sig själv närmast så kommer här ett förslag. Utse/ta hjälp av en frivillig i varje klass som ansvarar för inrapporteringen. Dels kommer de fel som kan existera i listor ifrågasättas, dels kommer de komma in snabbt.
Tror att det blir för mycket för en enda person att hantera alla klasser. Speciellt om denna person vill uppleva lite racing på plats också. Med ett standardformulär så borde listorna ha samma digitala format när de kommer på mailen. Och att fylla i tiderna för endast en klass tar inte lång tid.
Att arrangörerna ska börja rapportera in är nog en utopi (LMS behöver inte ta åt sig).
Swedie skrev:Ej helt standard tydligen. Nånting med framgafflarna som var omgjorda.
Tänkte mer ett digitalt standardformulär som varje klassansvarig har där han fyller i tiderna som han får från papperslistan som hämtas efter passet.jP skrev:En ansvarig per klass låter som en god idé Johan, jag ska lägga ut en notis om att ansvarige sökes. Dock går det inte att ha ett standardformulär för inmatning av resultat eftersom resultatlistorna kommer i olika format beroende på arrangör och tidtagningssystem.
Swedie skrev:Tack! Körde väl rätt okej. Kunde kommit femma om inte gashanden var tvärslut så man kunte inte riskera något på inbromsningarna. ajja nöjd som bara den iaf!
STD600.. helt nytt sätt o köra. Tar lite tid o lära in, men gick bättre o bättre iaf.
sandstream skrev:Är inte detta lösning som borde vara svaret?
http://www.mylaps.com/general/about.jsp
Någon som vet hur det fungerar lite mer exakt?
Skickar systemet självt info till en central databas eller måste de som håller i tidtagningen på plats göra något extra?
Johan skrev:Tänkte mer ett digitalt standardformulär som varje klassansvarig har där han fyller i tiderna som han får från papperslistan som hämtas efter passet.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |