JOFAMA grym service

Malte

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Mölndal
Hoj
12 cb1000R
Köpte ett par Lindstrand taal byxor för 4 år sedan.
Använde dem en månad cirkus sedan sålde jag mc'n och la byxorna i garderoben.
Köpte nu i år mc igen och drog fram mina byxor.
Efter lite användande så började de spricka i sidorna i själva tyget så fickorna "ramlade" ut.
Tog kontakt med Jofama och skickade bilder på mina byxor.
De vidhöll att de hade garanti i 2 år mot uppvisat kvitto, men skulle givetvis försöka hjälpa till ändå.
De bad mig skicka in byxorna så att de kunde ta en titt på dem.
Skickade in dem och 2 dagar senare blev jag uppringd av en kille på Jofama som berättade att de bytte in mina byxor mot ett par helt nya av den senaste kollektionen.
Dagen efter samtalet hämtade jag mina byxor på posten.
Blev överlycklig, tänkte att de max skulle hjälpa till med att laga mina gamla eller ge mig ett lite lägre pris på ett par nya.
Så tack som fan för god service jofama kommer definitivt handla era produkter i framtiden.
 
Flott! Kul att höra, själv lämna jag in telefonen på rep. idag efter en månads sparsamt användande.. förväntar mig fiasko som vanligt när det kommer till detta. Tur att den var gratis...
 
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back
Top