JOFAMA grym service

Malte

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Mölndal
Hoj
12 cb1000R
Köpte ett par Lindstrand taal byxor för 4 år sedan.
Använde dem en månad cirkus sedan sålde jag mc'n och la byxorna i garderoben.
Köpte nu i år mc igen och drog fram mina byxor.
Efter lite användande så började de spricka i sidorna i själva tyget så fickorna "ramlade" ut.
Tog kontakt med Jofama och skickade bilder på mina byxor.
De vidhöll att de hade garanti i 2 år mot uppvisat kvitto, men skulle givetvis försöka hjälpa till ändå.
De bad mig skicka in byxorna så att de kunde ta en titt på dem.
Skickade in dem och 2 dagar senare blev jag uppringd av en kille på Jofama som berättade att de bytte in mina byxor mot ett par helt nya av den senaste kollektionen.
Dagen efter samtalet hämtade jag mina byxor på posten.
Blev överlycklig, tänkte att de max skulle hjälpa till med att laga mina gamla eller ge mig ett lite lägre pris på ett par nya.
Så tack som fan för god service jofama kommer definitivt handla era produkter i framtiden.
 
Flott! Kul att höra, själv lämna jag in telefonen på rep. idag efter en månads sparsamt användande.. förväntar mig fiasko som vanligt när det kommer till detta. Tur att den var gratis...
 
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Back
Top