Jocke Danielsson vart är du?

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Alla pratar om denna sida så jag tänkte aktivera mig här och jag undrar vad du har för nickname.

Är det någon annan som känner mig så hojat gärna till.


Stefan Ljungberg
 
Stoffy skrev:
Alla pratar om denna sida så jag tänkte aktivera mig här och jag undrar vad du har för nickname.

Är det någon annan som känner mig så hojat gärna till.


Stefan Ljungberg

Supermoto är hans nick! Sök på medlemar & kika runt lite på motard forumdelen! :tummenupp

Välkommen förresten!
 
Jag är ju häääääääääääääääääär ju :)

Hur fanken kunde du tro att jag skulle glo i det här forumet bara sådär. Tur man är kung på det här med internet :hihi
 
Tjenare grabbar......imponerad av aktiviteten här på sidan.
Fotografen, den blivande Bevikscup vinnaren, och han som köpte stans bästa Husa som sålde den innan han fatta hur coolt det är med motard.

Var inte ledsen Erik och Blom ni kan få testa hojen min när ni vill!

Igår på Linköping vad en stor dag för mig och jag blev om möjligt ännu mera sugen på denna sport. Jag lärde mig att slida, så coolt. Efter rakan går man ner från 6an till 3an och ställer upp i en helt odramatisk slide ( känns nästan som när man får utlösning ). Ni kan tänka er att få utlösning ca 5ggr per minut........
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top