Jobbigt läge...

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Snubblade över den här bilden. Svårt att tänka sig ett värre läge. Är det inte rätt osannolikt att både Bin Laden och Mulla Omar är på fri fot ännu 6,5 år efter 911. JFK och sedan detta.

Bifogat

• screenshot_01.jpg
    screenshot_01.jpg
    117.2 KB · Visningar: 594
Snubblade över den här bilden. Svårt att tänka sig ett värre läge. Är det inte rätt osannolikt att både Bin Laden och Mulla Omar är på fri fot ännu 6,5 år efter 911. JFK och sedan detta.

Sämre än så blir det knappast (förutom tortyr då).

Bin Laden är död, tror jag. Han ligger bombad och begravd under en stenhög någonstans i Afghanistan. Dock är det inget som väst vill gå ut med det eftersom ingen har hittat kroppen och det skulle försvåra kriget mot terrorismen.

Think about it dude! Har någon sett ett enda livstecken från Usama de senaste åren? Annat än uttalanden som någon annan läser upp. Finns visserligen någon videofilm i stil med "vi ska vinna den stora kampen för vi är bra" men det är så allmänt formulerat så det kan lika gärna vara gammal skåpmat som släpps för att hålla trupperna på glatt humör.

/Mina 50 klusterbomber

Ähhh, alla vet att det är Bush som ligger bakom 9/11.

Bush och USA är väl dom som är dom värsta terorristerna. hur många oskyldiga har dom inte mördat o haft sig.. dom få som dog i 911 är knappt värda att bry sig om. USA är fan så mycke värre än Al quida..

Bush och USA är väl dom som är dom värsta terorristerna. hur många oskyldiga har dom inte mördat o haft sig.. dom få som dog i 911 är knappt värda att bry sig om. USA är fan så mycke värre än Al quida..

Är du helt dum i hela jävla huvudet????!
Hur i hela fridens namn kan man säga att oskyldiga människor som mördas ej är att bry sig om?
Det spelar väl ingen roll om de oskyldiga bor i Iran, Irak, Småland eller USA?
Det är förjävligt att oskyldiga människor stryker med i alla dessa "power games"

Är du helt sjuk i huvudet på allvar eller vill du spela tuff och provocera?
Provocera lyckas du med iallafall!

Är du helt dum i hela jävla huvudet????!
Hur i hela fridens namn kan man säga att oskyldiga människor som mördas ej är att bry sig om?
Det spelar väl ingen roll om de oskyldiga bor i Iran, Irak, Småland eller USA?
Det är förjävligt att oskyldiga människor stryker med i alla dessa "power games"

Är du helt sjuk i huvudet på allvar eller vill du spela tuff och provocera?
Provocera lyckas du med iallafall!

provocera dig lyckades jag ju med i alla fall. så. nu dör inte tråden :pannkyss
sen att det var mest internationella som dog i attacken och endast oskyldiga är ju inte så bra. Ett dåligt valt mål men effektivt. Finns ju bättre mål får hoppas på vitas huset nästa gång ..

Last edited:
provocera dig lyckades jag ju med i alla fall. så. nu dör inte tråden :pannkyss
sen att det var mest internationella som dog i attacken och endast oskyldiga är ju inte så bra. Ett dåligt valt mål men effektivt. Finns ju bättre mål får hoppas på vitas huset nästa gång ..

Vilka var internationella och hur är man då?

Som halvamerikan kan jag lätt erkänna att Fragger har en poäng. bush har genom sin politik och sina beslut långt fler liv på sitt samvete än de som ligger bakom 9/11 om vi enbart skall räkna antal offer.

å andra sidan så var det till stor del 9/11 som utlöste denna våg av terror/anti-terroraktioner innan dess var Bush mest känd för att ta semester eller spela golf. Irak var det inte många som brydde sig om men även där dog folk i ganska hög frekvens p.ga Husseins interna regimvälde.

Ja! Jag vet vad vi kan göra idag! :) Vi kan lära oss skillnaden mellan terrorism och krig.

:rodnar Glömde nästan; :corn :hoppa

Det räcker med en människas död för att skapa en tragedi, men om man vill jämföra siffror så:

dog 2973 människor (24 saknas) totalt vid 9/11 attackerna

har 3317 AMERIKANER dött i GW Bush's Irak-krig.

har någonstans mellan 62144 och 68141 CIVILA rapporterats döda i GW Bush's Irak-krig.

Aktuella siffror visade väl ocksâ att det var irakierna själva som dödat flest irakier, eller minns jag fel? :va

Vi ska nog vara glada för att det är usa som är den största krigsmakten i världen!.... Tänk dig Tyskland eller gamla sovietunionen....
USA tänker på att minimera civila dödsoffer i alla fall...
Dom får gärna vara världspolis för mig... Tror ni att det hade vart fred och mindre civila dödsoffer om inte dom hadde lagt sig i någonstanns?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...