jobbigt att krocka bilen..

Hm.. typ 2,2 miljon för en bil som brukar kosta mellan 6,5-9,5 miljoner!?
Lite nytt kolfiber i nosen å kanske lite annat, sen e d bara å köra ju!
Kan ju bli en "liten" vinst vid en försäljning sen..

Nån som vill låna mig pengarna??
 
Axxexs skrev:
Hm.. typ 2,2 miljon för en bil som brukar kosta mellan 6,5-9,5 miljoner!?
Lite nytt kolfiber i nosen å kanske lite annat, sen e d bara å köra ju!
Kan ju bli en "liten" vinst vid en försäljning sen..

Nån som vill låna mig pengarna??

När man köper en sån bil lär man ju kolla upp dess historia rätt bra, får köparen reda på att den har varit kvaddad så får man nog inte alls ut lika mycket för den även om den är perfekt lagad.

Jag kollade på jackass när dom var med i Gumball 3000 när det gick genom Europa.
Då var det ett par killar som kvaddade sin ferrari nånstans i östeuropa, den lämnade dom bara liggande på taket på äng och åkte hem.
Är man ett rikt svin så behöver man inte laga saker när dom går sönder. :hihi
 
Har sett en "värsting" Porsche som importerades till sverige och som skickadas med båt från tyskland där personalen på båten "bara" skulle köra iland bilen och ställa på parkeringen. Hela bakdelen och lite på sidan var helt intryckt! Motorn totalförstördes bla.. Tror att det var lite väl lockande för dem att trycka ner pedalen å se vad som hände...

Även om det varit nån rik snorunge som haft den här så har man råd att köpa en sån här bil har man också råd med en försäkring!

Skulle tro att det är försäkringsbolaget som säljer ut den här bilen.

Hade bara tänkt mig 4 mille när jag ska sälja den! :)
 
....... :rofl :rofl
 

Bifogat

  • f40_070702_01.jpg
    f40_070702_01.jpg
    24 KB · Visningar: 89
  • f40_110902_001.jpg
    f40_110902_001.jpg
    37.5 KB · Visningar: 108
Goffe skrev:
Verkar ju smidigt att laga den bilen.. den har nog samma elfel som min?! :rolleyes:

Tyckte jag med att kabeldragningen inte var tillfredsställande på en sån dyr bil

:va . Pedalstället är också slarvigt upphängt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top