RGmaniac
No More MR 2 Stroke
Jahapp kom precis hem från Södertälje då det skulle vara Streetrace där i vanlig ordning på söndas kvällarna......Vädret såg helt ok ut så jag tanka up skitrakan och drog iväg.Halvvägs dit börgar det självklart o halvregna och kallt som faan ska det självklart vara men tänkte att jag likagärna kunde åka dit ändå,så forsatte jag vidare,väl inne i S-tälje så blir det självklart broöppning och stubinen börgade bli kort...Väl framme nere i Moraberg där det är sammling så var det inte många bilar,det var självklart instält....Blev man ännu mer pisst,Drog mig sedan hemmåt och tog det hellungt pga vädret o mörkret och klara mig från massa djur av den större sorten....
.....När jag väl kommigt hem till byhålan Vagnhärad igen så ville jag varva ur skiten så drog på och när jag precis ska bromsa in tro faan att det kommer en fågelDJÄVEL rätt från vänster in i hjälmen på mig,som tur var hände inget....Så nu har jag skrivigt av mig min fina afton.....Nu blir det att lira lite Xbox så man lungnar ner sig...Min kväll=

...Hon på Shell e väl inge vidare....