Jobbig, blinkande grön tumme.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Kan man få den där tummen som blinkar upp till höger så fort någon gillar ett inlägg man gjort att försvinna? Löjligt irriterande funktion faktiskt.

:mad:

Tummen är vit FYI!

Det är väl bara att vara dig själv så blinkar den aldrig

Ööööj! Posta i rätt forumdel så kanske de löser sig.

Med min uppkoppling (28.800 modem) så är det ett helvitte om det så är en om dagen som klickar på gilla. Jag måste då klicka på den så en sida ladda upp och sen gå tillbaka. Kan man inte få den att försvinna bara? Varför ska man se vem som jillar?

Nu tycker jag att alla skall visa sin uppskattning för Teos inlägg i den här tråden! Fantastiskt väl rutet! Jag har givetvis klickat "gilla" men inte skall väl jag vara den ende? Minst ett par om dagen tycker jag han är värd!:banana

Med min uppkoppling (28.800 modem) så är det ett helvitte om det så är en om dagen som klickar på gilla. Jag måste då klicka på den så en sida ladda upp och sen gå tillbaka. Kan man inte få den att försvinna bara? Varför ska man se vem som jillar?

Högerklick+adblock.

Man kan ju helt enkelt låta bli att kolla och låta tummjäveln blinka konstant också.

Inte om man är nyfiket, tydligen.

Jag hade tidigare en granne som var sjukligt nyfiken, dom hade en brevlåda med "flagga" som restes varje gång någon la i något i lådan.

Ungarna på gården var och pillade upp flaggan, kärringen gick ut och kollade, repetera 5-10ggr per dag.

Det roliga var att locket på lådjäveln gnisslade (men inte flaggan) så man hörde verkligen hur ofta hon kollade.

Jag hade tidigare en granne som var sjukligt nyfiken, dom hade en brevlåda med "flagga" som restes varje gång någon la i något i lådan.

Ungarna på gården var och pillade upp flaggan, kärringen gick ut och kollade, repetera 5-10ggr per dag.

Det roliga var att locket på lådjäveln gnisslade (men inte flaggan) så man hörde verkligen hur ofta hon kollade.

Har en bekant som är sjukt nyfiken, på gränsen till tvångsbeteende.

Går att driva honom till vansinne utan nämnvärd ansträngning.

Jag vill ha tillbaka - eller en svart tummen ner.

Hur fan skall man annars kunna uppskatta alla idioter man retar upp?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026