Jobbet

Brillor

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2008
Hoj
07 Kawasaki z750
Hallå, står här i en överdrivet varm Telia butik och glor på glada sommarfirare i shorts och linne med mjukglassen i hand. Kom just på följande: Vem har det värst? Att stå här och ta gnäll-kund efter gnäll-kund och bara drömma om att smörja in sin älskling i ett härligt skumbad i strålande vårväder... eller vad gör ni? Står ni som jag med drömmade blick på jobbet och glor ut på detta perfekta hojväder utan att kunna göra ett skit åt saken?
Har ni det värre än mig?:zpy :zpy :zpy

Ja vafan, jag ser inte ens ut, står inne på en stor skitig mekanisk verkstad till kl22 i kväll, samma i morgon :gnissla
Skulle vara sketnöjd om det trillade förbi lite pinglor här ibland.
Så, ja, jag har det värre!!

Själv har man lunchat med polarna, tapas och bira. Sen fördrevs lite mer tid på en annan uteservering med kaffe och glass. Men! Jag har ingen hoj och därför är det mest synd om mig :tuttar

Jag har en hel hoj och en trasig hoj, den hela står å vilar i garaget, den trasiga meckar jag med för fullt. Men å andra sidan, jag kan inte köra nån av dom, för jag är gipsad å vinglar runt på kryckor :kryckor

Ja. jag törs nog säga att jag har det värre än dig. Sitter på en båt som har legat vid en oljerigg nu i 3 veckor nere i indien, igår fick vi veta att avmönstringsdag har flyttats från onsdag till fredag pga diverse påhittade skitskäl + att skepparen saknar all tillstymmelse till ryggrad. 2 dagar låter inte så mycket men en hel helg blir förstörd då det tar just två dagar att ta sig hem. :mad::mad: O jag som har semester utomlands bokad, hotell, tjej som har tagit extra ledigt mm till just den helgen. :mad: x10

Ja, jag är bitter! Men jag får väl skylla mig själv då jag frivilligt jobbar med norrmän.

Ja. jag törs nog säga att jag har det värre än dig. Sitter på en båt som har legat vid en oljerigg nu i 3 veckor nere i indien, igår fick vi veta att avmönstringsdag har flyttats från onsdag till fredag pga diverse påhittade skitskäl + att skepparen saknar all tillstymmelse till ryggrad. 2 dagar låter inte så mycket men en hel helg blir förstörd då det tar just två dagar att ta sig hem. :mad::mad: O jag som har semester utomlands bokad, hotell, tjej som har tagit extra ledigt mm till just den helgen. :mad: x10

Ja, jag är bitter! Men jag får väl skylla mig själv då jag frivilligt jobbar med norrmän.

Vi kan byta om du vill :D

Hahha, ok... ni vann, men jag har uppkörning imorgon, vilket innebär att jag bara sitter och räknar minuterna tills d-day. Plus att jag jobbar idag med!

Hahha, ok... ni vann, men jag har uppkörning imorgon, vilket innebär att jag bara sitter och räknar minuterna tills d-day. Plus att jag jobbar idag med!

Jobbar 14 -22 idag med, solen skiner och jag ska in på den skitiga verkstaden om en timme :död

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg