Jobbarkompisen fick en jobbig semester..

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Gemensam databurk på jobbet, och man fick sig lite roande läsning på jobbet som jag tänkte dela med mig av..OBS OBS, vill inte hänga ut min jobbarkompis, så hans namn finns ej nämnt..

"Missnöje med resa!

Hej!

Under tiden 2003-06-25 till 2003-07-09 vistades jag och min sambo på Hotel Las Isas, Gran Canaria, Playa Del Ingles. Hotellet i sig var väl ingen höjdare, men med två stjärnor kan man kanske inte förvänta sig mera? Vad man däremot kan förvänta sig är att hotellets personal, eller Vings reseledare tar tag i saker på ett mycket resolutare sätt. Redan första natten vi kom blev vi chockade av den otroliga ljudnivån på de festande ungdomarna på terrasplanet. Det var skrik, musik på mycket hög volym, skräpigt, en del som hade högljudd sex ute på terrasen helt synligt. Inga klagomål hjälper, tvärtom! Av de som redan varit där en vecka fick vi veta att det hållit på en hel vecka redan. Vi och även de andra klagar förstås till Ving, som inte gör ett förbaskat dugg på plats. Marianne Garcia, flatheten själv, säger att de har ett ansvar mot dessa individer. Har inte Ving ett ansvar mot alla sina andra gäster då att inte få en natts god sömn på sin högt förväntade semessterresa? Är det kanske meningen att Vings gäster skall komma hem tröttare efter semestern än innan de far? Skall Vings gäster ha dåligt minne av usel service?!?!? Trots upprepade klagomål från oss och de andra gästerna händer absolut ingenting. På hemresedagen vågar Marianne Garcia att skicka ut ett par 7-8 timmar innan de skall fara hem, det är så dags då när de inte kan störa någons nattsömn längre. Men inte blev det bättre på våran andra vecka där nere. Ett svenskt killpar som kom samtidgt som oss, ett norskt tjejpar och ett norskt killpar festar vidare som om ingenting hänt. Jag och min sambo hör t’ex hur de två norska tjejerna skrattar åt de svenska när de blir utskickade, de sade ungefär så här ”nu kommer inte vi att bli varnade.” På lördagen kommer det bekanta till det norska tjejparet. Samma natt kulminerar oljudet med ett poolparty till 05:30 på natten. Det badades och bombades i vattnet. På morgonen efter låg där flera spritflaskor och ölburkar i poolen, cigarettfimpar och allmänt skräp runtom. Efter mycket tjat ger Marianne dem en varning vilket i praktiken inte betyder någonting alls eftersom oljudet fortsätter. Efter två veckor på det här hotellet var vi helt utm
attade"

Opps så kan det gå på semestern om man har otur..

haha.. men varför? varför!!?? åka till Playe de Ingles om man vill ha en stillsam semester... finns tusen bättre resmål om man vill njuta av stillhet.... flera tom på Gran Canaria.....

Tycker det där är ungefär som att köpa en literhoj och maila in klagomål om att den reser sig på bakhjulet hela tiden... Vem åker till Playa Ingles för att sova på hotellet på natten?

haha.. men varför? varför!!?? åka till Playe de Ingles om man vill ha en stillsam semester... finns tusen bättre resmål om man vill njuta av stillhet.... flera tom på Gran Canaria.....

Och varför varför varför tror man att man skall få ett stillsamt hotell när man tar det billigaste! :confused: :näsblod

Regel #1 Billiga Hotel = Festande ungdomar samt annat löst folk :fakta

löst folk? syftar du på mig? hmm... kanske det

Syftar inte på nån det där med löst folk får man väll ta med en nypa salt, jag har själv bott på 2 stjärnigt hotell.

Men det där med att billiga hotell drar ungdomar är lika sant som att koskit drar till sig flugor!

Vi va på Playa del Ingles förra månaden.
Lugnt hotell faktiskt. hörde inget från grannarna.
men vi festade ju hela korridoren ihop så ja HAHA

vi hade i alla fall toppen:)
och personalen på hotellet va kanon.
men håller med om att reseledarna inte va de bästa:P

Så jävla idiotiskt att välja playa del ingles om man vill ha lugnet. San augustin ligger promenadavstånd där ifrån (2km tror jag) och där bosätter väl nästan enbart pensionärer och familjer sig?! Sluta klaga för fan och joina festen..

han va bara avis för att han inte blev inbjuden på festen juh..:D

Tycker det där är ungefär som att köpa en literhoj och maila in klagomål om att den reser sig på bakhjulet hela tiden... Vem åker till Playa Ingles för att sova på hotellet på natten?

Konstigaste jämförelsen. Har dina hojar ett eget liv:va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...