Jobbar?

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Någon mer än jag som sitter på jobbet sedan 0600 idag?
Är fan inte ett piss att göra heller!

Superhawk skrev:
En annan börjar också klockan 06.00.
Det finns lite att göra däremot.

Ok, men när man sitter o rullar tummarna en timme så undrar man varför man inte kunde få sova en 1h till istället...

jag har varit uppe sen kl.0500 (har inget fast arbete). Ville bara inte sova mer :tummenupp :banana

Solid snake skrev:
Du är inte frisk, jag vill hem o sova!

:lol det är just det jag är....bara att komma upp tidigt när det är tyst, koka lite kaffe och sätta sig framför datorn o surfa lite i lugn o ro innan hunden ska ut :tummenupp
det är grejer det :)

Varit på jobb sen kl 04:00. En del att göra då. Dock inget mer nu förutom surfa på SH.com :tummenupp

Går varannan vecka 06-13.30 och varannan 13-21.30.
Funkar hyffsat, men det är surt att missa så mycket som man gör på eftermiddagsveckan.

Dede skrev:
Varit på jobb sen kl 04:00. En del att göra då. Dock inget mer nu förutom surfa på SH.com :tummenupp

kl 04:00 :eek:

Själv börjar man 10:30 svensk tid och slutar vid 19:00, men har -1 timme till svensk tid så det är helt ok

Äh. Började kl 0900 idag. Har inte gjort någonting. Hem och träna. Nu äta. Puh!

Körde till jobet vid kvart i sex i morse. Iceracing med sporthoj är inge kul.

börjar 06:00 hela veckan och då måste jag vara omklädd och redo tills dess så strax efter fem stiger jag upp.

Jag sitter fast på jobbet i nån timme till, utan ett dyft att göra dessutom :(
Kan trösta mig med att jag har bara gjort saker idag som jag tycker är roliga och ska ut på äventyr imorrn på arbetstid :) Dåligt betalt men kan bestämma själv över vad som ska göras när och hur mycket jag vill jobba (när det inte som nu är möte och jag måste stanna kvar för det), det är värt mycket just nu.

Dee_cati skrev:
Jag sitter fast på jobbet i nån timme till, utan ett dyft att göra dessutom :(
Kan trösta mig med att jag har bara gjort saker idag som jag tycker är roliga och ska ut på äventyr imorrn på arbetstid :) Dåligt betalt men kan bestämma själv över vad som ska göras när och hur mycket jag vill jobba (när det inte som nu är möte och jag måste stanna kvar för det), det är värt mycket just nu.

Jag är nyfiken, vad jobbar du med? eller inte med? :)

Maldiani skrev:
Jag är nyfiken, vad jobbar du med? eller inte med? :)

Jag antar att du reagerade på ordet äventyr och med det menar jag att jag ska göra saker osm jag i vanliga fall inte brukar göra, mer exotiskt än så är det inte. Officiellt sett jobbar jag på ett vaktbolag men vad man ska kalla det jag gör vet jag inte, massa olika uppgifter (inte väktaruppgifter direkt) :) Bra är det iaf, skönt med en styvfar som chef dessutom även om det inte är bra i alla lägen.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back