Jobbar inte folk?

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Ort
Knivsta
Hoj
GPX600R
Med tanke på hur mycket inlägg det görs här så undrar jag om folk inte har ett jobb att sköta!? :eek: Har man inte loggat in på ett par dagar (eller under en arbetsdag), har man ett himla sjå att hinna läsa ikapp sen... o det måste man ju, för annars har man ju noll koll. :cool:
 
jo, jag tror pingvinen slaktar grisar... vet dock inte hur han surfar samtidigt... han kanske har en palmpilot eller nått ? :eek:
 
förståss plast runt den så den inte blir nerblodad.. :cool:
/z
 
Klart man jobbar.... Kan ju faktiskt göra flera saker samtidigt.. :D

Och vissa hinner till och med att lägga in nya trådar..... :crash

//B
 
Penguin skrev:
Nej det gör jag inte. Jag säger åt andra att göra det istället, så kan jag sitta här på kontoret och ha det bra. :brynad

Originally emailed by Penguin
jag just nu sitter och äter en GB Sandwich samtidigt som jag surfar lite på sporthoj
 
jag har barit förthyld i beckan och då är det perfekt att botanisera här på UARR =) Ju mer det händer ju mer botaniserar man ju....eller?
:crash
 
Nog jobbar man allt. Fast nu har det senaste projektet blivit klart, så nu kan jag ägna lite mer tid åt Sporthoj ett tag! :crash
 
Man har väl rsater å sen direkt efter jobbet, å till middagen och sen resten av kvällen å sen till frukost :rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top