Jobba inom MotoGP / Moto2 / Moto3 / WSB

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Fick ljuda mej igenom jobbannonsen... :crash
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Wow! Faan att man är så gammal......
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
Kommer det ut ett R&D projektledarjobb så dumpar jag familjen och flyttar till Upplands Väsby direckt! :kär
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Kan man kompensera tillkortakommanden inom utbildning med bra italienskengelska?
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Det står alltid en massa trams i sådana annonser, men den person man letar efter är en genuint motorcykelintresserad konstruktör som är beredd att jobba hårt för att förbättra prestandan på världens snabbaste hojar. Jag vet att det finns sådana, i Sverige och till och med på detta forum. Ointresserade latmaskar, backslickade karriärmänniskor och andra som bara är ute efter att ha ett ballt jobb under en kort tid göre sig icke besvär.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Kan man kompensera tillkortakommanden inom utbildning med bra italienskengelska?

Kunskaper i de latinska språken är definitivt en merit för den som söker detta jobb. Två tredjedelar av alla säsongspass i MotoGP tillhör italienare eller spanjorer.
 

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ingen just nu
Mitt drömjobb.

Har sedan 7:ans klass i högstadiet vetat att jag vill arbeta med fordon och maskiningenjörsprogrammet på Chalmers har idag get mig den möjligheten.

Tyvärr har jag jobbat enbart några månader med konstruktion och har istället hamnat på produktionsberedning. Hade nog behövt mer erfarenhet av konstruktion innan jag ens hade funderat på att söka detta arbete.

Bara tanken av att arbeta med utveckling av komponenter till MotoGP är helt otroligt för mig och att det ens existerar sådana jobb ger mig gåshud! Detta vill jag arbeta med.

- - - Updated - - -

Mitt drömjobb.

Har sedan 7:ans klass i högstadiet vetat att jag vill arbeta med fordon och maskiningenjörsprogrammet på Chalmers har idag get mig den möjligheten.

Tyvärr har jag jobbat enbart några månader med konstruktion och har istället hamnat på produktionsberedning. Hade nog behövt mer erfarenhet av konstruktion innan jag ens hade funderat på att söka detta arbete.

Bara tanken av att arbeta med utveckling av komponenter till MotoGP är helt otroligt för mig och att det ens existerar sådana jobb ger mig gåshud! Detta vill jag arbeta med
 

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
Mitt drömjobb.

Har sedan 7:ans klass i högstadiet vetat att jag vill arbeta med fordon och maskiningenjörsprogrammet på Chalmers har idag get mig den möjligheten.

Tyvärr har jag jobbat enbart några månader med konstruktion och har istället hamnat på produktionsberedning. Hade nog behövt mer erfarenhet av konstruktion innan jag ens hade funderat på att söka detta arbete.

Bara tanken av att arbeta med utveckling av komponenter till MotoGP är helt otroligt för mig och att det ens existerar sådana jobb ger mig gåshud! Detta vill jag arbeta med

Sök för böfvelen om du är intresserad. Tänk på alla oss som lagt ner tid på att utbilda dig, det har vi inte gjort för att du ska sitta på ett mediokert arbete och vantrivas :fakta. Är man driven så tillskansar man sig kunskapen på vägen.
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Mitt drömjobb.

Har sedan 7:ans klass i högstadiet vetat att jag vill arbeta med fordon och maskiningenjörsprogrammet på Chalmers har idag get mig den möjligheten.

Tyvärr har jag jobbat enbart några månader med konstruktion och har istället hamnat på produktionsberedning. Hade nog behövt mer erfarenhet av konstruktion innan jag ens hade funderat på att söka detta arbete.

Bara tanken av att arbeta med utveckling av komponenter till MotoGP är helt otroligt för mig och att det ens existerar sådana jobb ger mig gåshud! Detta vill jag arbeta med.


Om du har rätt utbildning är det bara att söka.

Vad ska hända?
Visst, dom säger antagligen nej men tänk om dom skulle säga ja...
 

jonsal

Medlem
Gick med
22 Jun 2015
Ort
Partille
Hoj
2022 Ducati Monster
Sök för böfvelen om du är intresserad. Tänk på alla oss som lagt ner tid på att utbilda dig, det har vi inte gjort för att du ska sitta på ett mediokert arbete och vantrivas :fakta. Är man driven så tillskansar man sig kunskapen på vägen.


Ja sök! Får ner ett bra CV, alla detaljer som kan vara bra och tillämpliga, verktyg, tidigare uppdrag osv. Satsa på det personlige brevet, framställ dina intressen och passion. En vilja och ett driv kan ska inte underskattas i sådana lägen. Kör hårt :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top