Jobb ? ?

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Sitter o letar jobb men det är ju hopplöst... :död .. så då tänket jag att här frågar man ju det mesta, sååå: Ingen som har något jobb att erbjuda eller känner någon som har? I Sthls-trakten... tänkte jobba ett år innan man börja plugga.

:) mvh

Precis, du måste nog specifiera mera vad du kan eller kanske vad du har jobbat med. Berätta om dig själv och så...så har du nog mkt större chans...

:tuttar

Taxikort och ut å kör.. bra extraknäck. Sola och bada på dagarna, tjäna pengar på nätterna!

Hade du vart tjej så hade jag kunnat anställa dig som sekreterare....Men om det är bara över sommaren så kanske jag kan fixa ett sommarjobb. Känner rätt mycket folk. Men som sagt, skriv lite vad du kan och sånt så är det lite lättare att hålla ögonen öppna....vilken branch, vad har du gjort tidigare, osv osv.

//Anders

Swedie skrev:
"nått jobb". Wow vad specifikt.

Heh .. ja lite flummigt var det kanske :tungan

Har ju just gjort lumpen som Amfibie.. innan det jobbade jag på micro-bildelar ett tag... är ute efter nåt trevligt lagerjobb lr likande? Man kan väl inte få så mycket annat... om man inte vill jobba på mc.donalds som sagt.. men det tackar jag artigt nej till :)

Skaffa dig en pedagogisk utbildning. Behovet är och kommer vara i det närmaste outtömligt.

Annars kan du alltid arbeta som lokalvårdare eller ring EMA Telstar och extraknäck som humpare på konserter i Sthlm.

Då passar jag på att sno tråden lite :) Vill också ha jobb. Kan ta villket jobb som helst men det enda jag har någon erfarenhet från är ytbehandling och plast. Vill ni ha vc/meriter så är det mail eller pm som gäller, och kom ihåg ju fortare jag får jobb ju mindre av era pengar tar jag :tungan

Goodstuff skrev:
Skaffa dig en epdagogisk utbildning. Behovet är och kommer vara outtömligt.

Annars kan du alltid arbeta som lokalvårdare eller ring EMA Telstar och extraknäck som humpare på konserter i Sthlm.

epdagogisk utbildning ? :confused: :3freak jag var visst dummare än jag trodde..

Och något extraknäck är inte direkt vad jag är ute efter... utan mer ett vanligt jobb med fasta tider.

( glömde att nämna att det är en fördel om det är norr om sthlm med tanke på alla köer! :7peta )

Skaffa dig taxikort (enkelt om du klarade dig genom grundskolan med godkänt betyg). Finns alltid jobb där. Swebus ger dig annars gratis busskort om du jobbar minst åtta veckor på sommaren (kan dock vara försent för i år nu).

vet en kille som sa att han var så rik så pengar var inga problem.. nu söker han jobb som precis vad som helllllllllllst :rofl

blom skrev:
vet en kille som sa att han var så rik så pengar var inga problem.. nu söker han jobb som precis vad som helllllllllllst :rofl

Man kan väl jobba även fast man har pengar :confused:

Tvungen o bidra med en..........

En man av utländsk härkomst kom in på arbetsförmedlingen: Har ni jobb till mig?
A: Javisst, du får bli chef på Volvo! Fri bil & hög lön & mycket mer!!
B: Du, skojar?!
A:Ja, men de va du som började!!!

Maldiani skrev:

:rofl

Maldiani skrev:

:lol :lol
.. den var inte dum

Taget från deras hemsida!

Lediga jobb
Vi på Bilprovningen rekryterar nya medarbetare kontinuerligt och föryngrar vår organisation för framtiden. Vi strävar också efter en jämnare könsfördelning inom företaget och välkomnar därför särskilt kvinnliga sökande till stationerna.

Välkommen att söka arbete hos oss på Bilprovningen!
Just nu har vi inga lediga jobb att erbjuda.

-------------------------------------------------------------------------
Vilket J**la skitsnack. Det finns hur mkt jobb som helst som besiktningsman.
Om du har tur så hamnar du på nån station som har mc-besiktning :D
Om du ringer och de säger att det inte finns nå jobb så hänvisa till alla
försenade besiktningar på diverse fordon.

sök jobb hos kriminalvården... de behöver väl fler nu i sommar efter alla som kör olovligt åker in... :3freak

senast jag frågade om ett jobb här på Sporthoj.com så svarade Swedie med: WWW.AMV.SE
och sen så låste han tråden!?????

PS.
iofs så frågade jag om ett extra-/Kvällsjobb,
man kanske bara får fråga om vanliga heltidsjobb här ??? :rolleyes:

Back