Jobb?

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
Hej!

Jag tänkte söka ett sommar jobb, men vill helst jobba med personer som älskar mc som jag :yoparty då jag har alltid haft oturen att jobba med osköna människor osv :( jag kan skicka mitt cv till nån som erbjuder en tjänst!

ps: har också sökt till olika andra jobb också, men vill helst jobba med folk från sh då jag tycker det är så skön stämning med folket här!

MC-nytt kanske behöver en kille som dig Krister ;)

Vet inte om du känner TS och att han också heter Krister... annars tar jag den som riktad till mig... ;)
Och nej, jag har jobb... lite mycket sådana också... så jag är nöjd och kommer inte börja jobba för nån tidning. :)

Jobba med folk som gillar MC... sure, men med vad???

Vad som, jag har jobbat på donken, posten, guldbutik, datobutik, klädbutik (jobbar nu) samt säkerhetrådgivare :(
massor så pluggar jag på kth :(
men skulle vilja jobba med sälja mc-kläder eller mc bud skulle inte vara nåt fel! har du nåt i tanken Krister; förslag tas med glädje!!!

Mvh

Vill inte krossa dina drömmar men folk som kör hoj hör väl inte till den sköna skaran av människor (generellt). :va

Tror du får roligare på en bondgård.

Är alla andra osköna, eller är du oskön?
Utvärdering och reflektion av jaget, är bra skit.

Vet inte om du känner TS och att han också heter Krister... annars tar jag den som riktad till mig... ;)
Och nej, jag har jobb... lite mycket sådana också... så jag är nöjd och kommer inte börja jobba för nån tidning. :)

OK, så ni är fler som heter Krister.
Om jag hittar ett jobb till en av er så SMSar jag när allt är klart.

Är alla andra osköna, eller är du oskön?
Utvärdering och reflektion av jaget, är bra skit.

Jag skulle inte vilja säga det, jag har ganska hög moral när det gäller jobb osv, om jag jobbar så är det jobb och inte ta det lungt eller hänga vid kassan jag brukar säga till om det:fakta, så jag blir den jobbiga personen.. :huvetmen mina chefer som jag har haft brukar inte gnälla på mig eller nåt, har t.o.m rekemandation brev från en :p:yoparty

Men allvarligt, du söker SOMMARJOBB! Plantera blommor eller va fanken som helst och kom igen när du vet vad du vill med ditt liv. Vill du jobba med mc, gå dit och fråga. Jesus.....

Men allvarligt, du söker SOMMARJOBB! Plantera blommor eller va fanken som helst och kom igen när du vet vad du vill med ditt liv. Vill du jobba med mc, gå dit och fråga. Jesus.....

haha jag vet vad jag vill bli, mikroelektronik inriktning nanoteknik eller tekniskfysik (pluggar till det nu) vill ha sommar jobb där jag trivs och har roligt som du vet köra mc är inte direkt billigt :)

haha jag vet vad jag vill bli, mikroelektronik inriktning nanoteknik eller tekniskfysik (pluggar till det nu) vill ha sommar jobb där jag trivs och har roligt som du vet köra mc är inte direkt billigt :)
Men han är inne på något när han säger "gå dit och fråga". Ta med ditt CV och gå runt på ställen där du skulle vilja jobba och hör om det finns något sommarjobb och någon du kan lämna CVt till. :tummenupp

Vänta bara inte för länge med att göra det. Många ställen som ska ha sommarjobbare har nog redan fixat det eller så håller de på med det nu.

Du bör kanske inte ha för höga förväntningar på att slippa arbetskamrater som bara står och hänger vid kassan hela dagarna om det är MC-tillbehörsbranschen du är sugen på. Kolla någon av alla trådar på forumet om oengagerade säljare och liknande så får du se (det finns iofs vissa ställen som är bättre än andra).

Bästa och säkraste sättet att få jobb på är som det nämnts tidigare. Gå dit du vill jobba med ett CV och ett leende på läpparna och förklara läget...

Jag skulle inte vilja säga det, jag har ganska hög moral när det gäller jobb osv, om jag jobbar så är det jobb och inte ta det lungt eller hänga vid kassan jag brukar säga till om det:fakta, så jag blir den jobbiga personen.. :huvetmen mina chefer som jag har haft brukar inte gnälla på mig eller nåt, har t.o.m rekemandation brev från en :p:yoparty

Ett tips, var hellre kompis med dom du jobbar ihop med än att vara chefens gullegris! Det brukar inte se så bra ut i de övriga anställdas ögon! Du kanske har varit har fjäskat lite för mycket för chefen så dom andra tycker du är lite väl jobbig, därav kanske dom har undvikit dig. Oftast är det ju inte fel på ALLA andra, du har haft 6 jobb och alla andra är osköna ? Detta är endast spekulationer från min sida, så ta inte åt dig på något sätt. Fjäskare och mytomaner brukar sällan passa in i grupper, även om dom tror det själva!

6 jobb och endast 1 rekommendationsbrev klingar inte gott i mina öron!

Som dom andra sa, ta med dit cv och gå till dom arbetsplatserna du skulle vilja jobba på.

Intressant inlägg...hur tänker du nu?:confused:

Ett tips, var hellre kompis med dom du jobbar ihop med än att vara chefens gullegris! Det brukar inte se så bra ut i de övriga anställdas ögon! Du kanske har varit har fjäskat lite för mycket för chefen så dom andra tycker du är lite väl jobbig, därav kanske dom har undvikit dig. Oftast är det ju inte fel på ALLA andra, du har haft 6 jobb och alla andra är osköna ? Detta är endast spekulationer från min sida, så ta inte åt dig på något sätt. Fjäskare och mytomaner brukar sällan passa in i grupper, även om dom tror det själva!

6 jobb och endast 1 rekommendationsbrev klingar inte gott i mina öron!

Som dom andra sa, ta med dit cv och gå till dom arbetsplatserna du skulle vilja jobba på.

jag har bara bett från en kanske därför :( brukar de ge en innan man slutar :o
Jo jag får göra det!
men när postade här så tänkte att nån som söker sommar personal så kan jag skicka en cv, ett extra effort :p

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back