Jobb sökes

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Hej hej!
Tänkte höra mig för om någon vet något jobb i skånetrakten?
Idiotjäveln jag jobbar för har förskingrat pengar och jag kommer förmodligen bli av med jobbet då företaget antagligen kommer försättas i konkurs. Jag jobbar för nuvarande som hundförare, har tidigare jobbat på AD-center som butiksarbetare, alltså sålt bilreservdelar. Dessförinnan har jag mest jobbat med hästar, men även som värdinna, bartender, i restaurang, bla bla bla...
Vet nån något eventuellt jobb, vad som helst är av intresse, så hör gärna av er!

I värsta fall får du väl återvända till Revinge :)

Jag och min kompanjon planerar att öppna "Von Rischthovfens Lavatorium" på Stureplan efter årsskiftet. Varför sitta och skaka i en bajamaja när man kan göra det med finess?
Vi kommer ha tronlavetter med rikliga inslag av valnöt och carerramarmor samt möjlighet att för en liten extra avgift "krydda" vistelsen med ett autentiskt rumsreverb hämtat från Royal Albert Hall TM. Vi ska börja scouta toalettlakejer med känsla för kvalitet som kommer ta hand om våra gäster med varma handdukar och mintpastiller.

PM:a ditt CV.

Det finns en ny grej som heter Arbetsförmedlingen, hör med dom.

Sedan jag blev arbetslös i April har jag fått en videokonferens när jag skrev in mig på AF och ETT möte med en arbetsförmedlare efter en månad. Nästa möte är inbokat 21e Augusti. På frågan på varför det är så långt mellan gångerna svarar dom bara att dom har mycket att göra. AF är bara ett kontrollorgan för A-kassan.

Bemanningsföretag!

Jag studerar så sökte jobb förra och förr-förra sommaren via sådana företag och fortfarande ringer de mig ibland och frågar om jag behöver arbete.

Bättre att jobba där och låta dom ta en del av pengarna än att gå arbetslös tycker jag.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg