Jobb Sökes

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Däcksmontörer!!!

Min bror behöver 1-2 gubbar till att byta däck på känd firma i stan. Tror att det är Heltid i 6 veckor, med start så snart som möjligt!

Ring mig, så slussar jag er vidare!
0735-429 788
 

marzypan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kungsbacka
Hoj
Hojlös :(
Random Helg jobb!

Jag utbildar mig som svetsare på Lindholmen på heltid med är behov av extra pengar så letar efter helg jobb.. Några tips? :wiggle
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Lite annorlunda inlägg antar jag men letar nya kunder till min byrå som behöver hemsidor/grafisk design. Gör stora som små hemsidor ;)
Företagspresentation finns här: http://www.ninth.se
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
tja why not..

Kille 29 bast, jobbar för närvarande som projektledare & speditionschef på Göteborgs största marina motorfirma, har så gjort i +5 år.

har efter oändliga företagsomorganisationer och rationaliseringar lessnat helt på företaget.

vad kan jag då?
SAP keyuser sen många år, kompetent i det mesta vad gäller datorer/office/logistikprogram.
bred erfarenhet vad gäller internationell handel (bestämmelser, dokumentation etc), stort internationellt kontaktnät inom transportvärlden.
många års framgångsfull erfarenhet av personal och budgetansvar
mycket erfarenhet av lagerhållning, organisation, logistik i största allmänhet.


söker:
fast anställning är ett krav, i övrigt kan jag tänka mig hoppa på nästan vad som helst bara lönen är rättvis.
vore superkul att komma in i ett mindre/mellanstort företag där man har chans att påverka lite :)

alla tips mottages tacksamt, CV finns och kan skickas omgående.
 

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660X -08, WR250X -08
Jag behöver Jobb.. A-Kassan e sämst på att ge bra lön :2cool
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Söker du jobb inom test/verifiering kan du skicka PM till mig. Även inom utveckling av appar (smartphone) samt annan utveckling.

Bäst är såklart om du har meriterande utbildning samt erfarenhet.
 

jonteronte

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Ort
Majorna
Hoj
nada
Jobbet gick i KK men har som tur e lönegaranti resten av året. Med stor sorg fick jag lämna in nyckeln till "my precious" verkstad som även fungerade som mekplats och garage för Aprilian. hunden var med mig på dagarna, helt kanon har det varit.

Har ett smått sug av att starta upp nått eget, ligger mest i fanstasi stadiet dock.
Har 26 år som maskinreparatör bakom mig. Fixar det mesta inom maskinbearbetning, svetsning mm. Nån som vet nån som behöver en handyman som mig, pm´a =)

Är det nån som behöver hjälp med nått nu hör av er så kanske jag kan lösa det, har lite gadgets hemma för lite fix.
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Jag kommer i sommar behöva extrapersonal som gillar att köra tvåhjuligt. Jobbet kräver bra lokalkännedom om Göteborg och goda sociala egenskaper. Skicka gärna ett PM om ni är intresserade. :)

Mvh Andreas
 

Tim#111

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2012
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 150sx -09, Yamaha aerox gp -04 , Aprilia sx50 -09 *såld*
jag skulle vilja ha ett sommarjobb i göteborg/lerums området :) (kanske även alingsås) Är ganska flitig mekare om jag får säga det själv och e 17 bast, höra av dig om du har något kan även skicka cv.
Mvh Tim
 

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Slätten
Hoj
Numera FD. Knutte
Jag söker Chaufförsjobb med Trailer eller bil & släp alternativt singelbil. Gärna fjärr och övernattning inget hinder. Jag är tillgänglig per omgående. Seriösa arbetsgivare sökes då jag är med i Transport. Alla svar beaktas.
KK: A BE CE - YKB - ADR Styck - Digitalt f.kort - Truck AB.

OBS. OM FJÄRR BLIR AKTUELLT KAN JAG ÅKA TILL BORÅS ELLER LIKNANDE FÖR UTGÅNG. Det är helt ok. Dock ej vid distributionskörningar.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Jag vill jobba helger samt vecka 28-31 i sommar. Är det någon som har behov av en blivande officer? Jag kan köra lastbilar med släp, farligt gods stycke, tank och klass 1, köra truck, packa saker, lasta saker, har kundvana och är allmänt duglig till mångt och mycket. Butiksjobb, chaufförsjobb plus med mera. Ta mig?
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top