jobb intervju

gick vidare av 1450 sökande om jag fattade det rätt :banana
[/QUOTE]
1450!! Fan va j*vliht att vara ung idag.
När jag slutade skolan så fanns det 5-6 jobb där jag kunde börja direkt.
Och det var utan någon som helst vidareutbildning.
 
landen skrev:
Shait 1450 sökande, ska du bli astronaout eller? ;)

nja, rymdtekniker tror jag det kallas :D eller så är det vanlig knegare som monterar hyttar hela dagarna :brinnerup

Volvo är ju ett ganska eftertraktat jobb eftersom du har bra betalt, en sak som är bra är att dom vill ha bredd därför slipper jag konkurrera med folk som har 10 års erfarenhet utan konkurrerar bara med folk i min egen ålder...

visst är det jävligt att få jobb idag, skulle säkert kunna få städjobb men så jävla lite pengar har jag inte, tur det...
 
colik skrev:
visst är det jävligt att få jobb idag, skulle säkert kunna få städjobb men så jävla lite pengar har jag inte, tur det...

Been there done that, va tvungen att ha värsta kontakterna för mitt sketna underbetalda mejerijobb tom ju :D.

Hörde att dom skulle drogtesta alla nyanställda på Volvo nu så du får se till att inte stoppa i dig något skumt :rofl
 
Ta det bara lungt och var dig själv...

Jag har suttit med på många anställningsintervjuer. Alla frågorna har som mål att folk ska få en bild av vem du som person är.

Det som jag ofta har sett är hur personer som är duktiga och motiverade är otroligt nervösa, och beter sig märkligt.

Ta det bara lungt, försök vara dig själv. Ja, jag vet att det är enkelt att säga men det är det enda som gäller.

/Dr B.
 
landen skrev:
Been there done that, va tvungen att ha värsta kontakterna för mitt sketna underbetalda mejerijobb tom ju :D.

Hörde att dom skulle drogtesta alla nyanställda på Volvo nu så du får se till att inte stoppa i dig något skumt :rofl

jo man måste fan ha kontakter för att komma någonstans, jag har det så nu får man bara sköta sig och hoppas dom vill ha en...

Jepp drogtestad ska man få bli, är helt rätt iofs men då måste man pissa i en mugg va :va
 
colik skrev:
jo man måste fan ha kontakter för att komma någonstans, jag har det så nu får man bara sköta sig och hoppas dom vill ha en...

Jepp drogtestad ska man få bli, är helt rätt iofs men då måste man pissa i en mugg va :va
Piss i mugg med en gammal sköterska som sneglar bakom axeln :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top