dMaN24
En sån där utlänning..
Hej!
Jag vill ha fler vänner.
Och just nu så är det stramt med personal på våran Helpdesk,
så om du kan lite om datorer i allmänhet och gillar att hjälpa folk, så vill vi ha hit dig.
Dags för lite stram info från arbetsgivaren:
Så vad betyder allt det där då?
I stort sett sitter man och tar samtal som på vilken kundtjänst som helst och löser i den mån det går, och om det inte går, skickar man det till en andra linje.
Grundlön törs jag inte svara på då det varit en del regleringar nyligen.
Men vad jag KAN säga är att skatten är låg (tror den låg på 22% sist jag kollade.) Mc-försäkring är relativt billigt, hojar överkomliga...
Ptjaa?
Helger lediga.
Kunderna är norska, men just nu är vi 90% Svenskar på helpdesken, och det verkar inte vara några problem med det.
Frågor?
Jag vill ha fler vänner.

Och just nu så är det stramt med personal på våran Helpdesk,
så om du kan lite om datorer i allmänhet och gillar att hjälpa folk, så vill vi ha hit dig.
Dags för lite stram info från arbetsgivaren:
Job Title IT Helpdesk Support Specialist
Job Type Full-time
Location Penrose Wharf, Cork
Salary Not disclosed
Description
Servicing a Siemens Account the role will provide resolution to Help Desk service requests within a timely manner and to demonstrate technical expertise and exceptional customer service skills. The roles will require individuals who are highly motivated with a demonstrated ability to work under pressure by handling multiple assignments simultaneously as well as learning new skills and procedures.
Experience Profile:
Previous Helpdesk experience and IT background
Fluent Swedish essential
Advanced knowledge of English
Key Accountabilities:
· Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities
· Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints
· Analyze customer problems and formulate plans of resolution
· Utilize all technical resources to solve customer problems
· Serve as a point of escalation for other Helpdesk Services agents
· Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.
· Assist in evaluating new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.
· Demonstrate and promote superior customer service in handling inquiries, problems, and complaints.
· Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.
· Escalate unresolved issues to support leads, designated service group or client help desk.
· Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, procedures, and customer service enhancements
· Additional projects as required
Så vad betyder allt det där då?
I stort sett sitter man och tar samtal som på vilken kundtjänst som helst och löser i den mån det går, och om det inte går, skickar man det till en andra linje.
Grundlön törs jag inte svara på då det varit en del regleringar nyligen.
Men vad jag KAN säga är att skatten är låg (tror den låg på 22% sist jag kollade.) Mc-försäkring är relativt billigt, hojar överkomliga...
Ptjaa?
Helger lediga.

Kunderna är norska, men just nu är vi 90% Svenskar på helpdesken, och det verkar inte vara några problem med det.
Frågor?