Alla som blivit tappade i golvet minst en gång räcker upp en hand!
PS. Om hojen har tappat er i gatan så räknas det med... DS.

Frivolt på klinkersgolv, ett par år gammal, bet hål i

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vänta nu,Kan du inte formulera dig med lite mer värdighet? Jag skäms fan ibland över att tillhöra hojkollektivet när jag läser såna här inlägg.![]()
5 sidor med folk som aldrig bryter någon trafikregelBra grabbar
Jag kan ärligt säga att jag bryter hastighetsgränsen var dag,antingen med hoj eller bil. Ja jag borde kanske vara gammal nog till att veta bättre kan tyckas.
Men speed e livet. Sen så kan man välja var man gör det med omsorg.Samt att var gång du väljer att bryta en trafikregel så är det på ditt eget ansvar.
Jag kan tycka personligen att om man handlar en R-hoj så gör man det för speed,annars kan man handla en Guldvinge.
5 sidor med folk som aldrig bryter någon trafikregelBra grabbar
Jag kan ärligt säga att jag bryter hastighetsgränsen var dag,antingen med hoj eller bil. Ja jag borde kanske vara gammal nog till att veta bättre kan tyckas.
Men speed e livet. Sen så kan man välja var man gör det med omsorg.Samt att var gång du väljer att bryta en trafikregel så är det på ditt eget ansvar.
Jag kan tycka personligen att om man handlar en R-hoj så gör man det för speed,annars kan man handla en Guldvinge.
5 sidor med folk som aldrig bryter någon trafikregel...
...Jag är så less på alla hojåkare som leker änglar och 100% laglydiga i trafiken.
...Samt att var gång du väljer att bryta en trafikregel så är det på ditt eget ansvar...
Vänta nu,
Dina inlägg i den här tråden har från början till slut varit helt inkorrekta, du har knappt sett videon men ändå så kommenterar du i tråden. Är det inte bättre att du lägger ner din tid på att granska fallet än att sitta och skriva värdelösa inlägg som att du skäms osv?
Sen om du skäms för att tillhöra hojkollektivet (vilket jag inte tror att du gör... tillhör hojkollektivet alltså) så är det bara låta bli att logga in.
Jag är så less på alla hojåkare som leker änglar och 100% laglydiga i trafiken.
enda sättet ditt argument får någon tyngd är att du fulciterar mig. För har du med resten av meningen av andra citatet så är det rätt uppenbart vad som åsyftas. Men för din skull kan jag vara übertydlig i framtiden.Han förtjänar att dö för något han KUNDE ha gjort? Undrar om du hade sagt det om det var ditt eget barn? Fan jag kör ju fort och det känns ju sådar nästa gång jag ska till en läkare som skulle bli "glad" om jag dog eftersom OM jag hade gjort det, så skulle KANSKE det ha hänt NÅGOTVidare antar jag alla som kallar killen idiot o.s.v aldrig har kört över 200 på en motorväg, för vad skulle skillnaden i så fall vara mellan han och er?
![]()
Vilket skitsnack!Att jag tog bort en del av citat ändrar inte på det han menade: att han var glad att någon dog, så på vilket sätt skulle det vara risigt? Det belyste bara att han visst tycker olikar människor har olika värde. Jag sa inte heller att han kommer begå tjänstefel pga av sina åsikter, men jag är rätt säker på att han inte skulle vara like engagerad i mitt fall, som för någon han skulle bli ledsen över att se dö.
Vidare pratar jag inte om att polisen gjorde fel eller inte, för min del kunde de gärna ha ringt militären och förföljt honom med jetplan. Det jag stör mig på är att folk som med största säkerhet bombat satan på allmän väg, ska komma med sin "rättfärdiga" vrede och döma honom - för att han kört för fort. För om vi lämnar bort alla OM och KANSKE, så var det det enda han gjorde vilket försatte omgivningen för "fara".
väldigt ofta måste man distansera sig från patienterna för att ge bästa vård, blir man för känslomässig så kommer det färga ens sinne och omdöme vilket kan resultera i mer skada ön nytta.För det första är det risigt av dig att ta bort en betydande del av den mening du citerar. F ö spelar inte läkarens eventuella åsikt någon roll så länge denne utför sitt uppdrag korrekt. Etik, empati och sådana saker är inte direkt deras paradgren och kan möjligen t o m vara ett hinder i deras yrkesutövning. Det du efterlyser borde rimligen utövas/tas om hand av andra därtill bättre lämpade personer. Det märks oerhört tydligt när något går fel! De är hantverkare och den påtagliga känslokyla jag finner representativ kan vara nödvändig för att kunna fungera effektivt.
För det andra så är det allvarligt om du inte förstår skillnaden i exemplet. Kritiken mot polisen inkluderar och kanske t o m bygger på frågan om proportionalitet. Fundera över den omständigheten en stund.
Honom, mellan honom och er.
Ja du...
väldigt ofta måste man distansera sig från patienterna för att ge bästa vård, blir man för känslomässig så kommer det färga ens sinne och omdöme vilket kan resultera i mer skada ön nytta.
Dock så spelar etik och empati stor roll, eller rättare sagt, det ska spela stor roll för oss. Vänder man på kakan kan avsaknaden av etik och empati innebära att vi selektivt väljer vilka vi vill ge bästa vård till och vilka vi vill plåga livet ur. Sen ska man inte sticka under stolen med dem läkare som av olika anledningar är väldigt dåliga i sina people skills, sådana som egentligen inte borde jobba som läkare.
enda sättet ditt argument får någon tyngd är att du fulciterar mig. För har du med resten av meningen av andra citatet så är det rätt uppenbart vad som åsyftas. Men för din skull kan jag vara übertydlig i framtiden.
Jag har inte skrivit att han förtjänat att dö eftersom han kör fort, utan jag bryr mig inte att han kolade i samband med att han begick brott och håll på som en idiot.
Visst, jag har kört fort, blivit av med lappen, voltat med en bil etc jag också. Jag har bara inte bitchat om hur det är alla andras fel.
Sen är ditt exempel eller parallell med läkarebesök dålig. Finns så många fundamentala skillnader mellan de saker du beskriver som vilken normalbegåvad person som helst förstår, men jag antar det är kul och försöka sig på att moralisera extra bara för att jag råkar ha ett visst yrke.
Kommer du in och säger att du trodde det skulle vara kul att testa och se vad som händer om du kör ner din hand i en brödrost och sen drar igång den så hade jag inte varit den som är pryd av mig; jag hade givetvis hjälpt dig på bästa sätt, men du hade även fått en direkt fråga på om du är dum i huvudet.
Hade du kommit in med ont i nacken efter en fortkörningsolycka hade jag jag givetvis hjälpt dig på alla sätt, men du hade fått höra att du uppenbarligen inte kan köra fort på ett bra sätt och att du därför kanske ska skaffa dig ett annat hobby. Tex virkning har jag hört är skoj.
Kom med sakliga och bra argument och citera inte som aftonblaskan så blir diskussionen mycket mer givande.
Syftade på det jag citerade, ot från detta fall kanske jag borde förtydligat. Men om jag uppfattat rätt trotsar man alltså inte rättsystemet med att begå brott, sålänge man konsekvenserna.
Vilket skitsnack!
Visa var jag uttryckligen sagt det du påstår, och det gärna utan massa fulciteringan och antaganden.
Kan du inte det vill jag vänligen be dig gå vidare till ett bättre argument och släppa detta med människovärde, folk som förtjänar att dö etc.
Edit: enkel svenska. Att inte tycka synd om någon som tex dör betyder inte att man är glad över att denne är död. Och ja, meningen du citerade började med dem orden men resten av meningen klargjorde ganska tydligt för många andra vad jag menar, förstår inte varför du inte vill förstå det.
Jag tror ytters få som kritiserar mc-föraren har tittat på filmen ordentligt. De har redan innan de sett filmen bestämt sig för att killen körde totalt livsfarligt pga att killen aldrig hade en tanke på att stanna för polis och ta konsekvenserna av sitt s.k. "brott". Hur kan man annars påstå att rödljuskörningen var trafikfarlig? Skrattretande!!! Ecodriving skulle jag kalla den rödljuskörningen baserat på hur rödljuskörningen faktiskt gick till! Vad jag ser är det endast omkörningen vid Länna som känns lite så där, men å andra sidan är det svårt att se riktigt hur den går till.Alla ni som kommenterar händelseförloppet, har ni sett (hela) polisens film över vad som egentligen hände?
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten