Jippie, min nyinskaffade fina hoj.

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
Läste min vän, Kay:s inlägg om import och jag visste att han skulle komma hem med en fin ny hoj. Jag tänkte att jag kan ju inte vara mycket sämre utan hämtade hem min fina blänkande R6,a :kär . Lång körning. Hela vägen till motala och hem igen. det blev ju några timmar men fan vad lycklig jag var. var ju tvungen att köra lite igår. så om någon här inne såg en R6.a glida omkring i malmö så var det jag. hehe. Fick ju skrika lite glädjerop i hjälmen när man gasade på lite. Asball. Ska nog ut en liten sväng idag och frysa lite :kocko och sen in meden för att snart ställa undan den för vintern. Men det går ju inte att köpa en sporthoj nu för att ställa undan den till nästa år. Det går bara inte. Den som är sugen kan joina. hehe.

Ska bli kul och träffa folket i malmö och runtomkring med hoj och lära känna nytt kul folk. :fyllisar

Grattis :tummenupp Du får haka på mej och några polare och köra nästa säsong!

Fan vad grisigt. :) Fett grattis Pujas till en vad som verkar vara en LYSANDE hoj!!! VISSTE att det var en R6 när jag såg ditt nick på MSN "Jag kör 0-100 på 2.7, vad gör du?" :D ... Ses om en timme då! :)

/ska åka lite R6 strax :D :banana

Tack för den underbara åkturen :yoparty
Lite skakig fortfarande... Går ju helt underbart, snygg som fan också... mmm. VILL HA VÅR NUUUUUU! :hihi

Ni är ju galna som kör sporthoj nu! :lol

Min XR spinner ju runt och leker speedway på den blöta asfalten! Köra sporthoj med dubblet så många kusar känns scary... :yoparty

PutteLiten skrev:

Min XR spinner ju runt och leker speedway på den blöta asfalten! Köra sporthoj med dubblet så många kusar känns scary... :yoparty

Äh, får väl ha lite balls.... ;)
Nämen idag hade vi torr och fin vägbana så det var inga problem. Dimman var borta också, 6 grader var det så det var väl kylan som var största hotet, men annars gick det ju prima, annars hade jag aldrig satt mig bak på en R6 nu om jag inte litade på väder och förare.

I Helsingborg var det sån dimma heladan att man knappt såg handen framför sig. :(

Körde i alla fall upp en tank på XRen. :)
Lite kallt var det med all fukt bara. :tummenner

PutteLiten skrev:

Ni ska va nöjda att det bara är såpass illa ;) Här är det ishalka och typ fyra-fem cm snö :/

Wiken: det blev en -99. så jävla glad man är och den går som ett skott. gjorde lite narr av min polare som kör ferarri. :arsele haha.

Jag hänger gärna på till sommaren. Jag är på. :yoparty

Grattis fan! :D Tror inte du kommer att bli missnöjd direkt ;)

Nu är han ute och åker som fan, ska ställa av senare idag :tomten

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...