Det var tråkigt, tycker jag. Lite spänning skadar inte i mästerskapet.
http://www.veidecracing.com/browse.jsp?id=00_01&cikkid=802
http://www.veidecracing.com/browse.jsp?id=00_01&cikkid=802
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det där efter rakan där man har air fence?Chris Ash skrev:Precis där är banan totalt livsfarlig, det var en ruggig krasch i våras på en av kvällsträningarna som kunde slutat hur illa som helst.
valmers skrev:Är det där efter rakan där man har air fence?
Aj då! Det var just där som jag kraschade under tidskvalet till B-racet i maj. Dock så landade jag i airfencet, hade jag kraschat 10 meter längre fram så hade det varit ArmCo-räcket för mig med, och då jag landade med huvud och höger axel först så hade det säkert gjort ont.Chris Ash skrev:Nä, efter första dubbelhögern nere i svackan.
Marals76 skrev:När ska Sverige få några som helst vettiga banor med bra säkerhet????![]()
Få? Fixa riskkapital och bygg.Marals76 skrev:När ska Sverige få några som helst vettiga banor med bra säkerhet????![]()
Tc skrev:Sjukhuset rapporterar att näsbenet är av, flera tänder utslagna, käken är av på två-tre ställen samt att han ådragit sig en kraftig hjärnskakning. Jimmy ligger nedsövd och fixerad men kommer eventuellt opereras i käken ikväll.
Skribent: Sven Berggren
Krya på dig Jimmy.
Tc skrev:Sjukhuset rapporterar att näsbenet är av, flera tänder utslagna, käken är av på två-tre ställen samt att han ådragit sig en kraftig hjärnskakning. Jimmy ligger nedsövd och fixerad men kommer eventuellt opereras i käken ikväll.
Krya på dig Jimmy.
Krya på dig Jimmy.
Började väl problemen, men krachen mot räcket var ju nästan på krönet, "snabbhögern".Chris Ash skrev:Nä, efter första dubbelhögern nere i svackan.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |