Jevligt het SUV på blocket.

Snyggve :hihi

De har höga tankar om skapelsen också med tanke på att dom har höjt priset på den. :lol

EDIT: Fonten lurar mitt öga. Det är inte höjt utan sänkt från 18K. Genomstrykningen gör åttan till en nolla....

Last edited:
höjt priset??? tycker det ser ut som att de sänkt från 18 till 16 tusen jag...

Lätt den coolaste volvo jag sett, om man inte räknar med suggorna. Iofs skulle den varit volvos snygga brunfärg då hade det varit perfekt.

Säkert en grym bil att köra lite offroad med, inget skit som dom flesta nya suvar som har trottoarkanter som värsta hinder.
Jag hade planer på att bygga om min Volvo valp som jag hade, den skulle fått vovlo 740 sedankaross om dom planerna hade gått i lås.
Men efter lite funderande så sålde jag traktorn och bytte bike ist :)
Men det fanns/finns en volvo valp med 740kaross har jag sett, den är rätt cool, sett ur valpens perspektiv så åker man ju kungligt i en 740:s miljö. :D
//Tobbe

enda vettiga suv:en jag sett

suv:ar borde förbjudas, finns inget existensberättigande för ett sånt fordon :zpy . Och då menar jag stadsjeeparna, en sjyst skogsmulle däremot
är ju skitkul o rensa sly med :D

fy f*n för att bo i norrland (hallandsåsen och uppåt), det är ju snö i juli månad :hihi

brinckis skrev:
fy f*n för att bo i norrland (hallandsåsen och uppåt), det är ju snö i juli månad :hihi
När jag bodde i åre så såg jag en bild på en kille i duved som byggt om en 164 till 4-hjulsdriven i början av åttiotalet o kört hela vägen upp till åreskutan :yoparty

morlock skrev:
Snyggve :hihi

De har höga tankar om skapelsen också med tanke på att dom har höjt priset på den. :lol

EDIT: Fonten lurar mitt öga. Det är inte höjt utan sänkt från 18K. Genomstrykningen gör åttan till en nolla....
Äh va fan han ska begära 360 000 för den då köper brattsen på Östermalm den direckt :hihi

Tobbecoolio skrev:
he he den där har jag åkt i, riktigt seriöst bygge. en familjebil som heter duga.

Åh fan. Jag blev riktigt sugen på den :D
Är den inreggad på det där viset så man kan köra på vägar med den eller är det endast för offroad så att säga?

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år