Diablo
Fulare än någonsin
GSXR1100R skrev:Diablo aka Gamnacken, ERF är slitsamt, sprintrace är för tjejer![]()
Där kom den, ja... vilken tid du tog på dig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Diablo aka Gamnacken, ERF är slitsamt, sprintrace är för tjejer![]()
micke.a skrev:Lena hälsar till er och tackar för en mycket kul dag![]()
Dom kör 24-timmars endurance på TV i allafall. Var inte så petnoga, viktigpetter!!Nr:18 skrev:Inga 24-timmars ERF ännu![]()
ERF har aldrig nånsin visats på tvCorbenDallas skrev:Dom kör 24-timmars endurance på TV i allafall. Var inte så petnoga, viktigpetter!!![]()
Diablo skrev:Innan kvalet hade två av förarna aldrig kört hojen, inför själva racet visste de fortfarande inte vilket som var fram och bak på R1an (det är faktiskt sant!![]()
) Trots det hade Corben inga bekymmer att ratta 50 hästar mer än han är van vid, och Micke.a la snabbare varv än ägaren till hojen.
Nr:18 skrev:ERF har aldrig nånsin visats på tv![]()
Det är stor skillnad på ERF och VM i endurance som visas på tv, ungefär som skillnaden mellan R1000 och MotoGP
Freppa skrev:Har ni lust att sälja teamnamnet till mig inför nästa år så slår jag klart till!
/Långsammast 2005.
Det va så lite såKristian Salö skrev:Coolt!![]()
Det bästa där uppe är att starten då kan gå kl 21.00 och målgång kl 09.00! Där blir det inte mörkt på sommaren, tro mig![]()
Det är en djävulsk skön bana som bara skriker efter fler arrangemang...
ERF på Knutstopr i år var ett hellyckad sosialt arrangemang. Vi säger tack till Grandmaster och Thunderace för stabil tvålhjulskörning och ett stort tack till Thunderace's brorsa för exemplariskt mekande.![]()
Tydligen blev det lite mekande ändå![]()
Hälsningar
Kristian Salö
PS. Mina motorer går bättre till Mo i Rana än till Knutstorp![]()
Kristian Salö skrev:Coolt!![]()
Det bästa där uppe är att starten då kan gå kl 21.00 och målgång kl 09.00! Där blir det inte mörkt på sommaren, tro mig![]()
ERF på Knutstopr i år var ett hellyckad sosialt arrangemang. Vi säger tack till Grandmaster och Thunderace för stabil tvålhjulskörning och ett stort tack till Thunderace's brorsa för exemplariskt mekande.![]()
Hälsningar
Kristian Salö
Fireball är ditt nya nick, j-r va det brann på rakan, tur att man höll sig på hjulen.thundrace skrev:Tack själv Kristian!! Var askul..trots lite klabb..hehe...inget fel på dina motorer...tror på iallafall 5-8 hk mer nu när jag fått vevhusventilationen att funka fritt....sorry...behöver du hjälp-delar så säg till...fixar vi direkt...![]()
Kristian Salö skrev:Coolt!![]()
Hälsningar
Kristian Salö
Du snodde mina spår hela tiden, när ska du lämna tillbaks dom???grandmaster skrev:det var kul så länge det
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |