Jerez 28-31/1 2010,med Banåkning.nu?

John.A

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
Aprilia
Vilka här inne ska till Jerez 28-31/1 med Banåkning.nu?

Last edited by a moderator:
Jag VILL! men har svårt att komma ifrån så jag hoppas på att dom arrangerar något ute i europa 2011 istället. (den som väntar på något gott :))

Nån som har koll på hur vädret brukar vara i Spanien i Januari?

Jag VILL! men har svårt att komma ifrån så jag hoppas på att dom arrangerar något ute i europa 2011 istället. (den som väntar på något gott :))

Nån som har koll på hur vädret brukar vara i Spanien i Januari?

Här har du väderhistorik för Jerez sen typ 30 år tillbaks. Verkar vara dagstemperaturer på ca 13-18 grader och kallare på natten. Bara att välja år och månad.
http://www.tutiempo.net/en/Climate/Jerez_de_la_Frontera_aeropuerto/84510.htm

Grejjen är ju den att jag vill med, men har ju lite av ett hjälpbehov med hojjen och lite surrning och lite stök rent allmänt med på av lastning osv osv, ja ni som träffat mig förstår ni andra kan ju kika på min profil,,,,,,

Grejjen är ju den att jag vill med, men har ju lite av ett hjälpbehov med hojjen och lite surrning och lite stök rent allmänt med på av lastning osv osv, ja ni som träffat mig förstår ni andra kan ju kika på min profil,,,,,,

Dra ett PM till Saint och förklara din situation, kanske någon av norrlandspojkarna kan hjälpa dig med lastningen när dom är på väg neråt.
Är det bara lastning hemma i Jämtland du behöver hjälp med så kan du säkert kolla med 99-Riderz om dom har möjlighet att hjälpa dig med det.

Vi hjälper dig Conny ring mig mvh Peter 0703446022 jag har till pleumatik utbildning :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti