Jeremy dissar motorcyklar och kör Ariel Atom.

Nu är jag lite dåligt förlorare. Men var det någon som tyckte han stod på med hojen. Nä det var inte nån BSB pilot som körde.

Jonte VSB R-T skrev:
Nu är jag lite dåligt förlorare. Men var det någon som tyckte han stod på med hojen. Nä det var inte nån BSB pilot som körde.

Nä, du är absolut ingen dålig förlorare. Isf är jag det åxå...
Tycker inte heller att han står på så värst.
Frågan är var Jeremy hittar alla "RR" förare som vet att han kommer att racka ner på mc körning överhuvudtaget. :va

Man kommer att krasha om man kör hoj?
Är det bättre än att dö av en humla i halsen som han kommer att göra med den bilen? :hihi

ja han lyckas alltid hitta en 600 att jämföra med... men när tiff nidell jämförde 999 med galleardon eller vad den nu heter... så vann 999an ..

Roliga är ändå att det är en mc som har banrekordet. Har för mig runt 1:15 - 1:17 någonstans.
Vet någon vad banan kallas?

he he han säger

"You will most certainly crasch and someone who you don't like very much will end up with your eyes"

festlig kille...

Jag gillar nt den snubben. Dom tappade säkert en hoj på honom när han föddes, det är därför han hatar dom. :gnissla

När jag blir gammal och slutar åka hoj då vill jag ha en sån eller en lite billigare och långsammare Lotus Super 7. :brinnerup
Ariel var ju rätt snabb från 0-100. (0-60mph) 2,9 sek. Lotusen gör samma grej på drygt 5 sekunder. Den känns ju rent av långsam nu... :näsblod
Nä, det får bli hoj ett tag till. Hoj e skoj :tummenupp

MC-föraren "suger" alltid i sånna här tester, men jag tror ändå den här lilla bilen skulle vinna runt en bana.

Olof Eriksson skrev:
MC-föraren "suger" alltid i sånna här tester, men jag tror ändå den här lilla bilen skulle vinna runt en bana.

Ja, men frågan är fortfarande var fan han hittar "SERIÖSA" mc åkare som går med på att förnedras....

Fürstenhoff skrev:
Jag kör min mini cooper, årsmod 1990 mot valfri gat mc på tex rörken i Uppsala så får vi se vem som vinner!! :rolleyes:
Och vad har den stackars hundkojan råkat ut för då? Glasfiberkaross, Hayabusa turbomotor och fälgmonterade bromsskivor? :tomten

Fürstenhoff skrev:
Näe, inte mycket då jag gillar lugna turer på landet!! :brinnerup

Har "bara" ändrat bilens drivsätt i från motor fram & framhjulsdrift till mittmotor & bakhjulsdrift - kanske någon extra hästkraft hit eller dit!! :rolleyes:

Har självklart då jag är mån om säkerheten monterat en skydds bur samt "förfinat" bromsarna lite då man aldrig kan lita på gamla saker!! :D

/Fürstenhoff.
Är jag i sthlmsområdet nån gång under nästa sommar så ställer jag gärna upp, men min MC är ju inte gatmodell då...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT