Jens Of Sweden i bråk med siba

Fast egentligen tuffar han på som vanligt. Enda skillnaden är att företaget heter JoS istället för "Jens Of Sweden".

Han vinner väl något på att avveckla försökkaninen och köra vidare med det nya kanske.

Han är ju självgod om inte annat. Det är säkert en smart ekonomisk lösning att konka och sedan gå vidare. Hasn kunder är de som får betala i slutändan. Köp inte skiten.

Goodstuff skrev:
Han är ju självgod om inte annat. Det är säkert en smart ekonomisk lösning att konka och sedan gå vidare. Hasn kunder är de som får betala i slutändan. Köp inte skiten.

Han är väl inte dummare än att han låter skulder och garantiåtgärder på gamla grejer ligga i det kånkade bolaget. Juste att börja ett bolag med färdigutveklade produkter och inga skulder/kostnader.

Jag har aldrig köpt ngon innan och kommer aldrig att köpa någonting från JOS eller vad hans framtida bolag någonsin kommer att heta.

... så bara nån timme efter man hört om kånkan på radio så pajar HOLD-knappen på min JoS MP-110 som är mindre än ett år gammal... Det blir nog ingen garantiåtgärd på den... :huvet

Jaja, då kan jag kanske köpa en med lite ljudkvalitet i... :rolleyes:

"Bättre ökänd än okänd"
"All publicitet är av godo"

Han verkar vara en duktig entreprenör, klart man kan göra några klavertramp innan man hittar rätt. Han kanske skulle behöva en kurs eller två i tja... marknadsföring och företagsekonomi :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti